TOP 09 startuje kontaktní kampaň před volbami do Evropského parlamentu

Mezi lidmi – zejména tam chce TOP 09 vést svou kampaň před volbami do Evropského parlamentu. Důkazem toho, že to s eurovolbami myslí TOP 09 vážně, je sobotní start kontaktní kampaně.

Kandidáti TOP 09 na europoslance v sobotu zahájí svou kontaktní kampaň. Po celé dva měsíce, které zbývají do eurovoleb, se budou snažit oslovit voliče ve všech krajích na bezmála čtyřech desítkách setkání s podtitulem „Politika se dělá u piva“.

Volební kampaně se obvykle koncentrují do posledních čtyřech týdnů před termínem voleb. Tyto volby jsou pro nás jiné, náročnější v tom, že nevysvětlujeme jenom svůj program, ale i to, proč je pro nás zastoupení v Evropském parlamentu tak důležité, v čem je pro nás jako pro občany České republiky důležitý. Proto naše kontaktní kampaň bude dvojnásobně dlouhá. Tuhle investici bychom rádi do kampaně přinesli,“ vysvětlil místopředseda TOP 09 Leoš Heger, který vede volební štáb pro eurovolby.

To, co je v následujících týdnech čeká, si kandidáti otestují už v sobotu v Praze. Po debatě s příznivci v Michnově paláci se předseda TOP 09 Karel Schwarzenberg i lídr eurokandidátky Luděk Niedermayer přesunou do restaurace Vinohradský parlament, kde budou s voliči debatovat ��“ zdaleka ne jen ��“ o Evropské unii.

Prahou ale „turné kandidátů“ rozhodně nekončí. Luděk Niedermayer má v plánu navštívit každý z českých a moravských krajů, při některých návštěvách ho potom, stejně jako tomu bylo v Praze, podpoří také Karel Schwarzenberg.

Volební kampaň je něco úplně jiného, než co jsem dělal dříve. Plnící se diář přitom ukazuje, že toho, co mne a náš tým čeká, není málo. I ve svých minulých profesích jsem byl rád s kontaktu s lidmi, i když většinou to byli podnikatelé, studenti a ekonomové. Takže přesto, že to tentokrát bude „trochu jiné“ se na následující trochu rušné dny těším,“ říká Luděk Niedermayer.

Doma zahálet nebudou ani další osobnosti z kandidátní listiny. V rámci kontaktní kampaně je zatím naplánováno na čtyři desítky akcí po celé republice. Jen namátkou:

– Pondělí 31. března, Brno, Luděk Niedermayer a Karel Schwarzenberg

– Čtvrtek 10. dubna, Karlovy Vary, Luděk Niedermayer, Karel Schwarzenberg, Jaromír Štětina

– Středa 16. dubna, Pardubice, Luděk Niedermayer, Jiří Pospíšil, Stanislav Polčák

– Středa, 16. dubna, Liberec, Karel Schwarzenberg, Jaromír Štětina

Aktualizovaný seznam zastávek kontaktní kampaně postupně najdete na webu www.top09.cz

Na celou kampaň před eurovolbami plánuje TOP 09 vydat zhruba 10 milionů korun. Těžiště celé kampaně by přitom, stejně jako v minulých letech, mělo být právě v osobních setkáních kandidátů s lidmi a také v chytlavé a nápadité kampani na sociálních sítích.

Martina Týblová, tisková mluvčíDebata k volbám do EP