Dopisy z druhého břehu

Děláte pro tento stát velmi záslužnou činnost

Děláte pro tento stát velmi záslužnou činnost

5. ledna 2017, autor: Roman Holásek
Dobrý den pane Štětino,
zdravím Vás z Kyjova z jižní Moravy a musím říct, že jsem dlouhodobě Vaším obdivovatelem a velice si Vás vážím. Děláte pro tento stát velmi záslužnou činnost, která bohužel v naší velmi rozjitřelé době není vždy správně oceněna. Sdílím s Vámi ( opět dlouhodobě ) spoustu názorů – na EU, agresivní Rusko, na jistou osobu s iniciály M. Z., která si říká prezident republiky, ale mohl by prezidentovat maximálně tak v hospodě čtvrté cenové s ruskou obsluhou, lidská práva ve světě, ruské dezinformační kampaně……….Mohl bych jmenovat dál. Naposledy se mi líbil Váš komentář týkající se spadlého ruského letadla s Alexandrovci. Správně, kdo seje vítr, sklízí bouři….Taky jsem vysoce ocenil, že jste se svými kolegy s TOP09 hlasoval pro kvóty. Velmi odvážný čin! Také Vás mám rád na poli spisovatelské činnosti, přečetl jsem hodně Vašich knih, nejvíce se mně líbila ta o plavbě na řece Ob ( spolu s Otakarem Štěrbou ). To je pecka! Ta kdyby vyšla v osmdesátých letech na Západě, tak by to byl světový bestseller. Takže pane Štětino, vše nej v Novém roce a pokračujte ve své činnosti s nestenšeným zápalem a chutí.

Roman Holásek

Volby

Volby

30. srpna 2016, autor: Ladislav Král
Pane poslanče,
nechtěl byste kandidovat na prezidenta?
Ať máme koho volit….
Prosím prosím 🙂

S pozdravem
Ladislav Král
Týn nad Vltavou

Pane Štětino přeji optimismus

Pane Štětino přeji optimismus

17. února 2015, autor: Eva Zlámalová
Dobrý den pane Štětino. Právě jsem přečetla Vaši moc pěknou knihu „S Matyldou po Afgánistánu“. Vřele Vám za ni děkuji. Jsem moc ráda, že nejdete ve stopádh “ bestselerů“. Z Vašeho vyprávění je cítit prožití, láska a obdiv, k historii, krajině a i lidem Afgánistánu. Díky Vaší knize jsem se dostala tam, kam se nikdy nemohu vydat. Dnes, kdy je Afgánistán líčen jako zbídačená země, plná válčení, útlaku a islámské hrozby, je Vaše kniha je tak trochu úleva. Ovšem válka je i v Evropě, nedaleko… a ty dopisy na Vašich stránkách od českých občanů…. Zataji se dech, té zášti. Brr.. proč? Pane Štětino, přeji optimismus, …… cesta tvá kéž ti běží vstříc, vítr v zádech ať ti pomáhá ať slunce záře hřeje tvoji líc a déšť ať svlaží pole tvá…..tu píseň mám moc ráda. Hodně zdraví Zlámalová Eva

Měla jsem potřebu Vás povzbudit...

Měla jsem potřebu Vás povzbudit...

15. února 2011, autor: Jaroslava Turková
Milý pane Štětino,
dnes jsem shlédla Vaše vystoupení v TV s p. Tachecí a prostě Vám musím napsat. Na Vašich stránkách je dopisů až hrůza, je to opravdu výběr komunistického hnusu.
Nejsem nejmladší (r. 1951), rok 1968 byl pro mě základ myšlení a přemýšlení o dobách dalších. Nikdy jsem nebyla v žádné straně, dědeček komunisty nesnášel, byl malý živnostník, tak se to sunulo rodinou dál…
Vystoupení některých z KSČM mě nerozčílí, nedá se od nich nic nového čekat. Jen mi je smutno, že jsme jim to doposud dovolili. A ti mladší, kteří mezi ně vstupují, to je buď špatné dědictví nebo nevědomost???
Nevím,
jen jsem měla potřebu Vás povzbudit, vážím si Vás a chci, aby jste taky jednou přečetl v poště něco normálního.
Moc hezký nejen tento den
Přeje
Jaroslava Turková, Olomouc

Rád bych Vám vyjádřil podporu při Vašich aktivitách směřujících k eliminaci KSČM

Rád bych Vám vyjádřil podporu při Vašich aktivitách směřujících k eliminaci KSČM

15. února 2011, autor: Michal Kurfirst
Přeji dobrý den,
rád bych Vám tímto vyjádřil podporu při Vašich aktivitách směřujících k eliminaci KSČM. Jsem toho názoru, že tato společnost má ještě co do činění s vypořádáním se s komunistickou minulostí této země. Případné pozastavení činnosti KSČM by dle mého názoru napomohlo účinnější reflexi negativních dopadů té doby.
S pozdravem
Michal Kurfirst

Dovolte mi vyslovit vám podporu v boji za zákaz KSČM

Dovolte mi vyslovit vám podporu v boji za zákaz KSČM

8. února 2011, autor: danekkohout@seznam.cz
Dobrý den!
Dovolte mi prosím vyslovit vám moji podporu v boji za zákaz ksčm.
Chci vás však požádat aby jste nezapomínal ani na zlo které za vlády ksč vstoupilo do našich zákonů a od roku 1957 u nás zavraždilo 3 000 000 až 3500 000 dětí. Legalizace potratů je jednoznačně největším zvěrstvem u nás. Přesto se k těmto vraždám mlčí. Mlčení však zakládá spoluvinu.

Jste pro mě velkou inspirací...

Jste pro mě velkou inspirací...

17. března 2010, autor: Jana Maněnová
Dobrý den pane Štětino,
právě jsem si přečetla rozhovor s Vámi na stránkách Instinktu:
25.02.2010, Instinkt č. 8/10, autor: Milan Šíma
Jaromír Štětina:
Dělám všechno, abych už nebyl zvolen

a opět Vám chci vyjádřit svůj obdiv a podporu. Jste pro mě velkou inspirací v tom, jak si udržet svou pravdu – v tom, že to je možné a že si to lze dovolit. A že lidský život má smysl hájit a také, že lidský příběh je důležité vnímat. A pokud je to teď jeden člověk, má to stejný smysl, jako skupina, nebo národ… prostě zachránit lidský život má smysl.

Děkuji Vám

Jana Berenika Maněnová – Jana Štětková

Jste jeden z politiků, kterému věřím

Jste jeden z politiků, kterému věřím

10. března 2010, autor: Eva Zlámalová
Dobrý den, pane Štětino, jste jeden z politiků, kterému věřím. Věřím Vám proto, že jste člověk, který, to co v životě prožil a čím prošel si dobrovolně zvolil. Podstoupil jste dobrovolně riziko, v mládí sám za sebe a v později pro druhé. Sledovala jsem Vaše reportáže. Velice mě okouzlila Vaše kniha Studna pro Mandon. Ráda se k ní vracím a těším se, že jednou navštívím místa o kterých v ní píšete.
Prosím držte se, pomluvy ignorujte a nedopřejte těm „světa znalým“, aby vás otrávili.
Přeju zdraví a optimismus.
Eva Zlámalová

Senát potřebuje lidi, kteří nebudou jenom paroubkovat...

Senát potřebuje lidi, kteří nebudou jenom paroubkovat...

kourimsky@centrum.cz
28. února 2010, autor: Jan Kouřimský
Dobrý den pane senátore Štětino,
právě jsem si prohlédl Vaše internetové stánky, na které mě přivedl článek v Instinktu z 25. února.
Na vašich stránkách jsem se také začetl do rubriky „Něco hezkého z pošty“ a nestačil jsem se divit. Tolik zloby a hnusu. Proč mají lidé vůbec chuť toto psát druhým. Také nesouhlasím s mnoha názory jiných lidí, ale toto bych neměl sílu psát. Svět už je tak dost plný násilí a nenávisti, lidé denně umírají mnohdy z malicherného rozhodnutí druhých, a přesto někteří píší to, co píší.
Na druhou stranu je dobře, že i tyto názory zveřejňujete. Mnoho vašich kolegů senátorů toto nemá odvahu udělat na svých stránkách. Zároveň tím ukazujete, že nemáte obavu z těchto nenávistných lidí. Díky tomu můžete dělat to, co děláte pro tuto zemi ať už jako senátor či novinář.
Taktéž bych Vám chtěl poděkovat za vaši odvahu a pomoc pro Timura Borčašvilliho. Neznám plné pozadí jeho životního příběhu, ale v tomto Vám věřím a mám obavu z nebezpečí, které mu hrozí, pokud bude navrácen zpět do své země. Před sedmdesáti lety z této země utíkali lidé před nacisty, před šedesáti před komunisty a svět těmto lidem pomohl ochránit jejich život. Myslím si, že je naší morální povinností toto oplatit i novodobým uprchlíkům. Jsme bohatá země, máme mír a dosti místa pro každého, kdo potřebuje pomoc, tak jako naši předci.
Pokud se rozhodnete v letošních volbách do Senátu obhajovat svůj mandát, bude to jedině dobře. Jsem z jiného pražského obvodu, a proto Vás nebudu moci podpořit hlasem, ale moji podporu a sympatie máte. Kéž by i senátor z mého obvodu byl takto odvážný a nebyl jenom šedivou myškou.
Veřejné instituce, potažmo Senát, potřebují lidi, kteří nebudou jenom paroubkovat. Tento stát a národ to strašně moc potřebují.
Přeji hodně sil a opatrujte se.
S přátelským pozdravem,
Jan Kouřimský

Vaše působení v Senátu má pro mě smysl

Vaše působení v Senátu má pro mě smysl

michal.rocek@rocek.info
28. února 2010, autor: Michal Roček
Milý pane Štětino,

Nechci být nějaký pochlebovač, patolízal nebo Vám „lézt do prdele“, ale věřte mi, že Vaše působení v senátu, v české politice a vůbec Vaše celoživotní pouť, má pro mě smysl. Mohl jsem s někým sdílet své názory a mohl jsem se ztotožnit s někým, který má odvahu s tím vším se poprat. Pro mě to je povzbuzení do mého všedního života a nese mi to radost do budoucích dní. Přesto se Vám nedivím, že děláte všechno pro to, abyste už zvolen nebyl. Asi je to v této době sysifovská práce. Pakli-že byste potřeboval s něčím pomoci, rád Vám je tímtop nabízím.

Jsem s úctou

Michal Roček

Chci Vám vyjádřit podporu za skrývání gruzínského občana

Chci Vám vyjádřit podporu za skrývání gruzínského občana

11. února 2010, autor: Aleš Prokop
Dobrý den,
Jen jsem Vám chtěl vyjádřit podporu „skrývání“ gruzínského občana Timura Borčašvilihogruzínského občana.
Velmi si Vašeho postoje vážím. Sám se v životě řídím tím, abych se nikdy nebál podívat svým dětem do očí. Nyní jsou ještě malé, snad to také jednou ocení. Bohužel ve většinové společnosti, zvláště v práci, jsem za jednání z toho plynoucí někdy za blázna.

S pozdravem a přáním hezkého dne,
magorJ Aleš Prokop

Líbí se mi co děláte

Líbí se mi co děláte

9. února 2010, autor: Michal Štorek
Vážený pane Štětino,
četl jsem článek o příběhu Timura Borčašviliho a chtěl bych Vám již delší dobu říci, že se mi líbí co děláte a že děkuji.
Přeji Vám příjemný den.
Michal Štorek

Nenechte se znechutit primitivními lidmi

Nenechte se znechutit primitivními lidmi

4. prosince 2008, autor: Jaroslava Svobodová
Vážený pane Štětino !
Dnes ráno jsem si přečetla Váš článek o radaru v Deníku, udělal mi velkou radost. Jen se prosím Vás nenechte znechutit lidmi primitivními a svázanými s minulým režimem. V současné době je víc slyšet ty, kteří s radarem nesouhlasí, přála bych si proto, aby bylo v mediích více prostoru i pro zastánce radaru.
Já nejsem nijak významný člověk, ale jsem ráda, že můžu již téměř dvacet let žít v této době, kdy je dána možnost pro vyjádření také druhé straně.

Děkuji Vám a přeji hezký den Jaroslava Svobodová

Váš hlas pro radar je pro mne uklidnění

Váš hlas pro radar je pro mne uklidnění

3. prosince 2008, autor: Zděnek Beníšek
Vážený pane senátore!!!

Dovoluji si vám tím to vyjádřit svůj názor k radaru, umístěného v ČR.Je mi nesmírnou ctí vám napsat, že váš hlas pro radar je pro mne určité uspokojení, ale hlavně uklidnění.Věřím ,že vše ostatní dopadne dobře a radar v naší republice bude.Věřím vám, že se o to všemožně přičiníte.
Vážím si především toho, že máme soudného senátora, novináře a především občana.Je to pro mne příslib do budoucna, že se určitě celková situace na naší politické scéně výrazně zlepší, k čemuž vy velmi svým jednáním přispíváte.
Je ovšem vidět, že to řada lidí nemůže skousnout,ale věřím, že především jako novinář a to novinář s velkou válečnou prací, si z těch několika pitomců co vám píši různé nehorázné dopisy nic neděláte.
Celým svým jednáním, jako novinař i jako současný(a věřím že i budoucí) senátor dokazujete minimálně mě, že jste na správném místě.A za vám moc vřele děkuji.To že, lidi zapomínají když potřebují,nebo dělají mrtvého brouka je asi u řady našich spoluobčanů (a politiků nevyjímaje) zřejmě j e š t ě dostatek.To je bohužel ta daň za 41 let komunizmu, ohýbaní páteře a nucení a přesvědčování o něčem, o čem ten člověk nic nevěděl.Je dobré .že to už tak není, jen je nutné přesvědčit občany této republiky, aby se po pomalu 20 letech již narovnali a nebyli jako stádo hnaných ovcí, které neví kde skončí.
Rovněž vás chci ubezpečit, že není pravda, že s radarem nesouhlasí kolem 65 % občanů.Jsem přesvědčen o jiném procentu.(minimálně u nás na severu).Sám dělám pro jednu společnost externího tazatele pro občanský a komerční průzkum a tak vím jak se to dělá a jak to potom celkově dopadne.To ovšem není tak důležité.Důležité je že senát radar schválil.Jsem technik, strojař a inženýr,takže dovedu částečně pochopit a zbytek nastudovat o čem to je a hlavně k čemu a co to pro nás znamená(myslím jako objekt).
Co to pro nás znamená doopravdy jako kontech hledisek vím moc dobře.
Především klid.Evropa si nikdy v minulosti(v minulém, vlastně již předminulém) století nedovedla sama pomoci a vyřešit své problémy.Česká republika a Československo je toho názorným příkladem.Proto jsem přesvědčen že pomoc -přímá pomoc USA byť i jen radarem, je pro naši bezpečnost jednoznačně přínosem.
Četl jsem váš článek v Britských listech na internetu a reakce na něj.Proto jsem si dovolil vám vyjádřit svůj názor a poděkovat vám.

Přeji hodně moc dobrého a hezké vánoce.
Ing. Zděnek Beníšek
Želkovice 29
44001 Louny
tel: 607709901

Musím Vám vyjádřit obdiv

Musím Vám vyjádřit obdiv

3. prosince 2008, autor: Martin Sukaný
Dobrý večer, vážený pane,
Ačkoli já sám bytostně nesouhlasím se schválením smlouvy o umístění amerického, vojenského radaru na výsostném území české Republiky a toto stanovisko dávám patřičně najevo, musím Vám vyjádřit obdiv za slova, jež byla včera uveřejněna v Britských listech.
To, že s někým nesouhlasíme ještě neznamená, že je automaticky naším nepřítelem a já věřím, že víte, proč jste hlasoval tak jak jste hlasoval a že jste jednal ve správném přesvědčení, což je, alespoň z určitého pohledu na věc, správné.
Je velmi málo lidí, kteří by dokázali tak slušně obhájit svůj názor. Patří Vám mé uznaní!
S úctou a přáním hezkého večera
Martin Sukaný

Děkuji za Váš postoj k radaru

Děkuji za Váš postoj k radaru

3. prosince 2008, autor: Ondřej Šindler
Vážený pane Štětino,
děkuji za Váš postoj k radaru a ještě více děkuji za formulaci srozumitelné argumentace k tomuto postoji.
Správný polititk s velkým P by svým konáním měl veřejné mínění ovlivňovat a ne naopak. Je evidentní, že vy patříte k politikům s velkým P.
Ještě jednou díky
Ondřej Šindler

Děkuji za Vaši protikomunistickou aktivitu

Děkuji za Vaši protikomunistickou aktivitu

31. října 2008, autor: Pavel Bokvaj
Vazeny pane senatore Stetino,
chtel bych Vam vyjadrit podekovani za Vasi protikomunistickou aktivitu; doufam, ze se dopis dostane k soudu. Preji Vam hodne sily a uspechu nejen v teto veci ale i v osobnim zivote!

V ucte,
Pavel Bokvaj, student PrFUK, 24 let

Pozdrav od dominikánů

Pozdrav od dominikánů

31. října 2008, autor: Benedikt Mohelník
Vážený pane senátore,
velmi vítám Vaši iniciativu, která v pravém světle ukazuje komunistickou stranu. Pomýšlíte na nějakou formu veřejné podpory Vámi předkládaného návrhu vládě ČR? Obávám se totiž, že bez jasného vědomí, že veřejnost Váš návrh podporuje, vláda z mnoha důvodů nebude mít příliš chuti zabývat se danou kauzou seriózně. Bylo škoda, kdyby Vaše snaha skončila několika „neškodnými“ prohlášeními.
Děkuji za odpověď.
S uctivým pozdravem
fr. Benedikt Mohelník OP
provinciál dominikánů

Nebezpečnost komunistů jsem si již přestával uvědomovat

Nebezpečnost komunistů jsem si již přestával uvědomovat

31. října 2008, autor: Jiří Bokr
Vážený pane Štětino,

Po přečtení Vašich důvodů pro zákaz KSČM mě lehce mrazí v zádech. A jestlipak víte, z čeho nejvíce? Bohužel z toho, že jsem si nebezpečnost komunistů již pomalu přestával uvědomovat. Mám tedy sám dostatek rozumu k tomu, abych jim již nikdy nedal hlas ve volbách, ale vážné nebezpečí jejich ideologie mě poslední dobou jaksi nedocházelo.

Přeju Vám, pane Štětino, ve vašem úsilí co nejvíce sil a nakonec i dosažení vašeho cíle. Napadá mě jenom jedna myšlenka. Bylo by skvělé získat nějaké celostátní médium k tomu, aby v pravidelných intervalech uveřejňovalo informace o aktuálních projevech v KSČM a tak alespoň část národa probudilo k pozornosti.

S pozdravem a úctou Jiří Bokr, Jihlava.

Blahopřeji Vám i sobě

Blahopřeji Vám i sobě

31. října 2008, autor: Jiří Vaverka

Dobrý den, pane senátore. Děkuji za zprávy z Gruzie, díky nímž jsme se my, co jsme chtěli vědět, jak to vlastně probíhalo, dozvěděli něco konkrétního. Mě to samozřejmě nepřekvapilo. Měl jsem dost práce, četl jsem to jen z txt čt, pokud máte zprávu nebo více informací v podobě, která by se dala poslat mailem, předem děkuji.
Blahopřeji vám i sobě za maličký úspěch na půdě senátu ohledně KSČM, po volební mizérii aspoň maličká morální vzpruha.
Mějte se hezky. Jiří Vaverka.

Moc si vážím Vaší práce

Moc si vážím Vaší práce

22. září 2008, autor: Jan Hloušek
Vážený pane senátore Štětino,
chtěl bych Vám touto cestou vyjádřit svou podporu a vděčnost. Moc si vážím Vaší práce, jejíž kvalitu nejlépe vystihuje urážlivá a nevěcná ,,hezká pošta“ na Vašich stránkách. Mě naopak hřeje u srdce myšlenka na to, že jsou osoby, které nemohou např. kvůli Vašim antikomunistickým aktivitám usnout. Jen ať puknou vzteky. Přeji Vám mnoho zdraví a sil do dalších let a výdrž při práci, která se může zdát marná, ale budoucnost ji určitě zhodnotí. I třeba jen pro ten vliv u mladé generace (patřím k ní).
Děkuji Honza Hloušek, Bozkov

Zasloužíte si hluboký obdiv

Zasloužíte si hluboký obdiv

22. září 2008, autor: Alexandra Žofková
Vážený pane senátore,
upřímně děkuji za všechno, co jste udělal pro objektivní informovanost.Vždycky z oblastí, které znáte, kterým rozumíte, kde jste strávil čas,navázal kontakty a můžete tedy zasvěceně komentovat, co se vlastně děje. V dnešním světě plném dezinformací je čím dál těžší rozpoznat, kdo je skutečná oběť a kdo agresor. Neorientují se ani lidé, kterým by to jejich vzdělání a životní zkušenost měly umožnit.
Dovedu si představit, že k řadě Vašich kroků je potřeba velké osobní statečnosti a vnitřního přesvědčení.Velikou věc jste prokázal třeba ve věci Vladimíra Hučína. Prakticky jen Vy a staří političní vězni, jinak se všichni báli, nebo nechtěli vědět. Ale v poslední době prohlášení senátorů ke konfliktu v Gruzii, které pojmenovává a uvádí věci na pravou míru, Vámi podepsané, mi udělalo velkou radost. Když mi pak přijde od blízkých přátel jako trefný komentář ze Zvědavce :“Drážděný medvěd vrací ránu“,je to sice neuvěřitelné a smutné, ale mám jistotu, že to, co si myslí, je úplně vedle.
Prostě, zasloužíte hluboký obdiv,za všechno a hlavně že jste vytrval, že Váš hlas je pořád slyšet. Protože pořád platí “ kdo má uši k slyšení,slyš“.

S mnoha nejsrdečnějšími pozdravy
MUDr Alexandra Žofková

Dávno měli být postaveni mimo zákon

Dávno měli být postaveni mimo zákon

21. září 2008, autor: Eduard Schober
Co se týče KSČ jsem zcela s vámi a kdykoliv ochoten to kdekoliv podepsat. Je to jen pozůstatek sametové revoluce. Již dávno měli být všichni postaveni mimo zákon, protože jinak nás ten plevel sežere jako pýr krásně udržovaný trávník.
Schober

Likvidace komunismu je dobrá věc

Likvidace komunismu je dobrá věc

20. září 2008, autor: Jiří Talacko
Dobrý den pane senátore !

Konečně se našel někdo ve Vašem postavení, kdo se rozhodl zase bojovat s komunismem. Pokoušel jsem se před časem založit Hnutí pro potírání komunismu, bohužel nenašel jsem dost příznivců. Ne proto, že by nesouhlasili, ale měli strach.Žiju na vesnici a navíc v obci kde komunisti vládnou 15 let. Záměrně pro obec nic nedělají, aby lidé nesrovnávali a nemuseli uznat, že je to dnes lepší než za socialismu. Jenže to není vše, oni jsou opravdu nebezpeční. Jejich vůdce ing. Filip Celba mi před časem vyhrožoval smrtí, jen co se to otočí. Dokonce použil fašistické heslo “ es kom der Tag „. Nikdy jsem nebyl militarista ani příznivce jakéhokoliv násilí, ale pořídíl jsem si zbraň ( samozřejmě legálně), protože mám občas strach také. Ne že bych se bál smrti, ale proč se nechat zabít zrovna nějakou komunistickou kreaturou. Je mi 63 roků a byl jsem za totality za svoje názory pronásledován. Vzali mi kus života a jen to stojí za to, proti komunismu bojovat dál. Budete-li potřebovat příznivce, nebo nějaké svědectví, napište. Bude mi ctí jakkoliv posloužit dobré věci. A že likvidace komunismu je dobrá věc, o tom není pochyb.

V úctě

Jiří Talacko

Děláte hodně pro obnovu vnitřní svobody lidí

Děláte hodně pro obnovu vnitřní svobody lidí

3. března 2008, autor: Ivan Lejdl
Pane senátore,
moc Vám děkuji.

Snad se už dočkám toho, že mi v televizi nebude vyprávět o demokracii paznecht, který jezdí s kytkami Husákovi na hrob a
do Moskvy na oslavy Říjnové revoluce.
Pro obnovu vnitřní svobody lidí děláte hodně.

Ivan Lejdl, Plzeň

Jsem šťastný, že bratři Mašínové jsu vyznamenáni

Jsem šťastný, že bratři Mašínové jsu vyznamenáni

29. února 2008, autor: Jan Frydrych
Vážený pane senátore,
Jsem šťastný, že bratři (národní hrdinové, nikoliv jako agent gestapa Fučík) jsou konečně alespoň trochu vyznamenáni.Hrůzné je, jak soudruh Filip se o nich vyjadřuje. Nikdo v dějinách celého světa nevyvraždil tolik lidí jako komunisté.Nacisté jsou ve srovnání s nimi jen malí lumpíci (komunisté mají na svědomí více než 10x tolik obětí.SOUDRUH Filip byl za 2. okupace navíc kolaborantem. Jak si může dovolit vyřvávat to, co vykřikuje.
Vydržte, to Vám přeji z celého srdce
Ing. Frydrych

Presidentem by měl být profesor Švejnar

Presidentem by měl být profesor Švejnar

7. ledna 2008, autor: Květoslav Kaděrka
Vážený pane Senátore.
Stále pozorně sleduji Vaše úsilí, které má za cíl realizací – uplatnění v praxi zákon, který odsuzuje totalitní režimy, včetně zločinného komunistického. Mnoho bych o Vašem úsilí nevěděl ze sdělovacích prostředků, kdybych nedostával e-maily od pana Šinágla, kde jsou také články pana Hučína. Za všechny tyto informace, které odkrývají rejdy, bezohledné mocenské kalkuly, politických stran,ale i nejvyšších státních představitelů, včetně pana presidenta Vám děkuji.
Ujišťuji Vás, že nejste sám s dalšími angažovanými občany, kteří veřejně kritizují skryté, ale často dnes i veřejné výroky politiků, kterým zřejmě nevadí komunistická ideologie, ve které pokračuje KSČM svůj známý boj o moc. Politici si neuvědomují, že vývoj, který svými postoji a výroky posvěcuji, docílí, že sami komunisti je zlikviduji, a to jak jim to ukládá ideologie velmi krutě. Protože se nechci dožít této situace, budu dělat všechno také já proto, aby se tak nestalo. Mým současným úsilím a začátkem pro změnu a orientaci v politice, bude volba nového presidenta, který by měl být pan profesora Švejnar.
Ještě jednou mnoho díku Vám.
Květoslav Kaděrka

Malost politiky v naší kotlině Vám také vadí

Malost politiky v naší kotlině Vám také vadí

7. ledna 2008, autor: Petr Krajča
Dobrý den,
děkuji za Vaši práci a za to, že na rozdíl od většiny českých politiků máte tah na branku.
Je to asi proto, že jste byl ve světě a malost politiky v naší kotlině Vám asi vadí stejně jako mně.
Věřím, že pojetí morálky a dobrých mravů od našich nejvyšších představitelů (zcela v rozporu s pojetím v zemích, které jsou již dál než my) Vás dokáže rozčílit.
Děkuji za Vaše úsilí a přeji pevné nervy. Myslím, že Vaši podporu Janu Švejnarovi chápu, tedy jako podporu člověka, který může pomoci tomuto státu změnit KSČM, tedy vymazat komunistickou ideologii z našeho politického systému. Mám však obavy, že proreformní Dolejš stále ještě neporací konzervativního estebáka Filipa a to bude důvod nezvolení pana Švejnara.
Bohužel.
Osobně bych byl rád, kdyby pan Švejnar vyhrál. Pan Klaus je prázdný, nikdy nic ve svém oboru nevymyslel, co jsem od něj četl, to je jen samé opisování od opravdových ekonomů.
A nějaký vyšší princip mravní, tak s tím si nikdy hlavu nelámal, hlavně se zviditelňovat, morito věci mnoha problémů není důležité, hlavně se chce odlišovat a sbírat populistické body.
Škoda pro tuto zemi.
Ať se daří, přeji pevné zdraví v roce 2008
Ing. Krajča Petr

Ať se Klaus omluví politickým vězňům

Ať se Klaus omluví politickým vězňům

3. ledna 2008, autor: Miloš Šuchma
Važený pane senátore,
vyslovuji Vám naprostý souhlas s přáním, aby se V. Klaus omluvil politickým vězňům, ale i všem slušným lidem v České republice. S Vaším názorem souhlasím nejen já, ale i mnoho krajanů v zahraničí.
Srdečně Vás zdraví a do Nového roku přeje vše nejlepší
Miloš Šuchma,
místopředseda
České a slovenské sdružení v Kanadě

Překvapuje mě míra vyhřezlé nenávisti vůči Vaší osobě

Překvapuje mě míra vyhřezlé nenávisti vůči Vaší osobě

2. ledna 2008, autor: Oldřich Jiskra
Vážený pane senátore Štětino,
chtěl bych Vám vyjádřit podporu ve Vašem úsilí ať už pracovním či osobním.
Velmi Vám fandím a docela mě překvapuje míra vyhřezlé nenávisti vůči Vaší osobě. Možná je logická, protože dokážete opravdu „uhodit hřebíček na hlavičku“. Ať už jsou to Vaše postoje v boji proti KSČ, aféra kolem pana Čunka, úniky dat BIS nebo Vaše výzva panu prezidentovi, který se chová vůči panu Švejnarovi opravdu ostudně.
Chtěl bych, abyste věděl, že ve svých názorech i „bojích“ nejste osamocen.
Mnoho zdaru a vše dobré do nového roku
Vám přeje
Oldřich Jiskra, grafik
Vysoké Mýto

Jsem Vám vděčný za to, co děláte pro pana Čunka

Jsem Vám vděčný za to, co děláte pro pana Čunka

13. prosince 2007, autor: Petr Dokládal
Vážený a milý pane senátore,
Jsem vám velice vděčný za vše co děláte pro pana Čunka a vůbec vaše motto S.Kovaljova, že porušování lidských práv je neslučitelné se žádným systémem, natož demokratickým, je mně velice blízký. Není mnoho bojovníků a komunistická metastáze paralyzuje společnost velmi rafinovaným způsobem. Přeji Vám hodně sil, světla a další odvahy, kterou jsem vždy obdivoval ve vašem působení v místech velmi nebezpečných a trpících.
Velká vnitřní síla je v sepnutých rukou a ve stálé naději ve vítězství PRAVDY a DOBRA.
V úctě zůstává a děkuje P.Petr Dokládal, farář

Děkuji a vydržte

Děkuji a vydržte

13. prosince 2007, autor: David Bílek
Dobrý den, chtěl jsem Vám takto alespoň krátce vyjádřit poděkování a obdiv za to co děláte. Je dnes bohužel málo lidí, kteří se v politice vyjadřují a konají individuálně, podle svých názorů a přesvědčení. Podle mého k nim patříte i Vy. Musím říct, že Váš postoj mi pomáhá brát na milost to co se dnes u nás prezentuje jako demokracie.
Děkuji a vydržte
David Bílek

Přeji Vám hodně sil

Přeji Vám hodně sil

11. prosince 2007, autor: Martin Kořistka
Dobrý den, vážený pane Štětino,

díky za Váš článek v časopise Rozhlas a musím Vám sdělit, že máte moji podporu, byť jen tou energií, kterou v sobě nese myšlenka. Věřím, že tu kampaň, kterou jsem i já očekával, neboť bolševik je mstivý a zlý … ustojíte. Držím Vám pěsti … pro štěstí :o)

Buďte zdráv a přeji Vám hodně sil.

Martin Kořistka z Brna

Rád Vás přijedu podpořit osobně

Rád Vás přijedu podpořit osobně

11. prosince 2007, autor: Dušan Mlynarčík
Dobrý den pane Štětino, chtěl bych Vám tímto vyjádřit podporu ve Vašich aktivitách ohledně objasnění svazků STB, současnému prorůstání těchto struktur do státní správy a Vašemu přístupu k otázkám veřejným vůbec. Držím Vám palce a vytrvejte, pokud bude potřeba rád přijdu podpořit osobně, prosím informujte mě o případných akcích na podporu.
Děkuji a přeji příjemné dny.
Dušan Mlynarčík

Pokračujte v rozkrývání bolševické kliky

Pokračujte v rozkrývání bolševické kliky

11. prosince 2007, autor: Martin Mucha
Vážený pane senátore,je zde další útok na vás a vaši práci.Nedejte se odradit a pokračujte v rozkrývání bolševické kliky.Zdá se že pokusy o vaši diskreditaci
Budou pokračovat,jako to bylo u akce Hučín.Stále je vtom to státě mnoho lidí kteří nepřejí klidu a pravdě.Nedejte se zvyklat a pokračujte ve vaší práci.Mucha

Fandím Vám

Fandím Vám

10. prosince 2007, autor: Josef Machů
Pane Štětino,
fandím Vám stále a teď obzvlášť.
Josef Machů.

Vydržte!

Vydržte!

10. prosince 2007, autor: Vít Bartek
Pane Štětina , Vaše aktivity na politické scéně ČR považuji za potřebné a legitimní . Vydržte .

Vít Bartek

Pane senátore, fandím Vám!

Pane senátore, fandím Vám!

15. listopadu 2007, autor: Martin Veber
Vážený pane senátore,
moc Vám fandím, držte se a nenechte se otrávit!
S úctou
Ing. Martin Veber

Proč Vás novináři neberou vážně?

Proč Vás novináři neberou vážně?

14. listopadu 2007, autor: manekola
Vážený pane Senátore,

Koukal jsem diskuse a tu tiskovku a moc vás nebrali vážně. Co se stalo?

Tady Vám vkládám výpis z diskuse na aktualne.centrum.cz. Je to pravda, co se níže píše?
Děkuji.

_____________________________________________________________________________________
Mám pocit,
(extrem IP:[85.207.178.*], 12.11.2007 16:00) | nahlásit příspěvek
že soudruh Štětina má vysoké horečky a blábolí z nich. Jak je možné, že člověk, který propagoval a vychvaloval zřízení Sovětského svazu, má dosud možnost mluvit na veřejnosti. Tomu se říká otrlost a ztráta paměti.

Re: Mám pocit,
(Carlos IP:[213.220.246.*], 12.11.2007 16:07) | nahlásit příspěvek
navíc cestoval po SSSR i v zakázaných zónách, v době studené války. Vůbec si nepamatuji před r. 1989 na nějakého aktivního Komunistobijce podobného jména!
Je to daň demokracie,….zřejmě na něj něco mají, tak slouží jako čistič při nepříjemných kauzách, jako je Kubice, Čunek…..škoda, že nebylo dříve více takových statečných Štětinů, mohli jít komouši od válu o pár let dříve!

Re: Mám pocit,
(pesimista IP:[89.176.86.*], 12.11.2007 16:15) | nahlásit příspěvek
že pan Štětina je (probuzeným) agentem KGB z doby výletů po Sibiři, protože stále otevírá pitomosti, aby se zakrylo působení skutečných agentů v naší ekonomice

Re: Mám pocit,
(Carlos IP:[213.220.246.*], 12.11.2007 16:27) | nahlásit příspěvek
To si netroufnu konstatovat, ale vím zcela jistě, že zatím co v Polsku a Maďarsku v devadesátých letech odhalili desítky agentů KGB v těch nejvyšších( i vládních) funkcích a u nás se nanašel ani jeden? Přitom třeba podle knihy Frolíka, byla koncentrace agentů KGB v bývalé ČSSR nejvyšší z bývalých států Varšavské smlouvy,….odpověz si , kde asi jsou? Kdo to je?…..bohužel chybí jakákoliv vůle všech vlád od r.89 odhalovat a tlak občanů není takřka žádný, proto takové ty výkčiky on je komunista,Stbák , nebo agent KGB zabírají jen před volbami a vždy ODS přidají tak v rozmezí 3 -6%.

Pan senátor Štětina
(Karel Kahovec IP:[82.100.11.*], 12.11.2007 16:04) | nahlásit příspěvek
už je zralý – pro blázinec. Trpí tak zřetelně stihomamem, že už to nejde přehlížet.

xbr
(xbr IP:[193.165.228.*], 12.11.2007 16:33) | nahlásit příspěvek
Tak se nám probudil ten neochvějný antikomunista a zastánce demokracie.
Zase pozvedl vlajku vlastního zviditelnění na cizím utrpení.
Už je tu spolehlivý a prověřený soudruh co na něj na Rusi dodnes vzpomínají .
Očekávám vysvětlení soudruhu Štětino.jak jste dokázal v Rusku navštěvovat zakázané oblasti.
Odpovím!
Byl jste důkladně prověřený na čí jste straně!!!
Jak vítr tak plášť.

____________________________________________________________________________-

Mějte se hezky, pane Stetino
MN

Nenechte se odradit útokem ze strany médií...

Nenechte se odradit útokem ze strany médií...

13. listopadu 2007, autor: Martin Mucha
Pane senátore,stojím za vámi co se týká akce Hučín.Jen je mi líto ,že je situace stejná jako v r 1948 a před tím to rokem.Zajímavé je že si totalitně smýšlející strany vybraly úplně stejnou metodu jako tehdy.Zvláštní je též nepoučitelnost ostatních stran.Zdá se,jakoby strany chtěli uhájit pouze svá místa
A ne hájit svobodu a lidská práva v republice.Přeji hodně úspěchů a nenechte se odradit případným útokům ze strany médií,které můžete očekávat.
Pokuste se nalézt další stejně uvažující senátory a občany.S nimi se snažit vyčistit nejen polici,soudnictví ale i školství,armádu od totalitárního myšlení.
Ovlivněni jsme všichni bolševizmem,je to stejné jako když jsme poprvé svobodně navštívili západ.Také jsem zírali,že zadruhé straně není po harašení zbraněmi ani památky.Bohužel generace která , to nezažila,byla vychovávána rodiči i školou ovlivněnou bolševizmem.
Přeji hodně sil na cestě po,které jdete.Hezký den M.Mucha

Práce, kterou děláte, má smysl

Práce, kterou děláte, má smysl

6. listopadu 2007, autor: Kamil Sedlák
Pane Stetino,
vazim si toho, co delate, a jake postoje prosazujete. Tim, ze jste verejne vystoupil proti medialni stvanici na pana Cunka, jste u me opet zabodoval. Jen me desi, jak malo takovych lidi, jako jste Vy, u nas je.
Vetsina si stale rada kopne do toho, kdo je zrovna nesympaticky – do Sudetskych nemcu, do Milady Horakove, do Cunka. Nejsmutnejsi je, ze nase media (CT, denni tisk) se chovaji temer jako v padesatych letech.
Ty hnusne anonymy, ktere Vam chodi, vypovidaji o tom, ze tem jejich pisatelum slapete na kuri oka. Je to sice paradoxni, ale vlastne nam tim davaji najevo, ze prace, kterou delate, ma smysl.
Preji Vam mnoho sil a zdaru,
Kamil Sedlak

Děkuji Vám za Vaše veřejně vyřčené názory...

Děkuji Vám za Vaše veřejně vyřčené názory...

2. listopadu 2007, autor: Petr Janda
Vážený pane senátore,
Před časem jsme spolu komunikovali ve věci názoru na imunitu pana Čunka.
Včera jsem Vás slyšel v pořadu pana Veselovského. Děkuji Vám za Vaše veřejně vyřčené názory. Mně, stejně jako Vám, v zásadě na panu Čunkovi nezáleží, není podstatné, zda a kdy si k čemu pomohl. Co je však pro mne doslova hrozné, že k té primitivně vedené kampani se ochotně přidává doslova kdekdo. Zase jednou máme možnost lépe poznat své spoluobčany, v práci, v restauraci, v politice….
Váš hlas je ojedinělý, pro mne je cenné, že tak jak vystupujete v tomto případě, byste vystupoval v každém jiném. A to už je o charakteru, který začíná být vzácný.

Dnes Vám děkuji za otevřená slova, možná se už ocitáte ale na hranici, kdy je třeba říci, že Vám děkuji i za odvahu. Myslím, že nepřeháním.

Hodně úspěchů,

Petr Janda

Díky za Váš odvážný objektivní postoj k mediálním manipulacím.

Díky za Váš odvážný objektivní postoj k mediálním manipulacím.

1. listopadu 2007, autor: Jaroslav Kobza
Vážený pane senátore,

děkuji Vám za Váš odvážný objektivní postoj k mediálním manipulacím, které jsou nedůstojné a strhávají nás všechy o mnoho let zpět. Jako malý kluk jsem měl možnost na vlastní kůži „zažít“ začátkem 50 tých let zpřetrhávání hlubokých kořenů obyčejných lidí a vím jakým zločinem byli tehdejší komunisti, inspirovaní dokonalostí nacistické mašinerie. Dnešní nejsou ve svých převlečených kabátech o nic lepší a velmi účelně využívají právě manipulovaná média v rukou nebo pod vlivem bohatých pohrobků původců našeho cauchemar-problému. Jen málo lidí má možnost veřejně pojmenovat důležité logické souvislosti, ani Vy tu možnost dnes často nemáte, nedovolí Vám to. Vydržte. Váš J.Kobza

Hovořil jste mi z duše..

Hovořil jste mi z duše..

1. listopadu 2007, autor: Tomáš Andrýs
Dobrý den,
poslouchal jsem Český rozhlas Radiožurnál a Vaši 20minutovku s panem Veselovským.
Děkuji Vám, jako by jste hovořil z mé duše.
Jen bych na adresu „Jidášů“ ze strany pana Čunka poznamenal, že pokud někomu vyčítají etické chování, ať nevyužívají poslaneckých a senátorských výhod (zdarma letenky, MHD …, komunistické ceny v jídelnách parlamentu apod.), to ze sebe raději udělají „socany“.

Přeji hezký den
Tomáš Andrýs

Děkuji Vám jako občan...

Děkuji Vám jako občan...

1. listopadu 2007, autor: Irena Sargánková
Vážený pane senátore,

děkuji Vám jako občan, že se hodláte věnovat i tomu, co se dělo kolem Jiřího Čunka.

Srdečně zdravím
Irena Sargánková

Poděkování a dotaz na závěr

Poděkování a dotaz na závěr

31. října 2007, autor: M.K.
Pane senátore Štětino,
děkuji Vám za rychlou odpověď. S některými částmi Vaší odpovědi nesouhlasím. Pan Čunek měl při tak vážných obviněních odstoupit a po prokázání neviny se mohl vrátit. To bych považoval za fér jednání. Příkladů ze zahraničí je mnoho a roky se u nás o tom jen hovoří.Chová se stejně jako jeho mnozí minulí i současní kolegové kteří se objevili ve veřejných funkcích po roce 1989. Sleduji tyto události a vím,že Vy jste se ho zastával s tvrzením,že jde o politický útok na jeho osobu.
Kdo se o tyto otázky zajímá pochopil od samého počátku,že pan Čunek zapírá a lže. Řekl bych to asi tak,že je to malá ryba a že se chce za každou cenu udržet mezi velkými rybami. Myslí si,a podle mého názoru si to myslí mnozí jemu podobní (a přiznejte si že je také znáte),že jsme všichni hloupí. To,že jste ho obhajoval na začátku kauzy mně zklamalo a přesvědčuje o tom,že Vaše hodnocení lidí není objektivní a zřejmě je vedeno politickými důvody.
Tato kauza podle mne v plné nahotě odhalila co se v této zemi děje, jak jednají soudy, státní zastupitelství, vedení politických stran (kdo ovlivnil paní Veseckou že předala projednání jinam, proč se začalo psát o spojení přerovského pana Obsta s bývalou Stb a že nadměrně užívá alkohol,kdo začal tvrdit o svědkyni bývalé sekretářce pana Čunka že není věrohodná,že lže,vymýšlí si, že je blázen – nepřipomíná to dobu kterou odsuzujete?) Dočetl jsem se,že i Vy jste se v této věci angažoval.
Ve světle toho si říkám k čemu je nám senát, proti komu a čemu je pojistkou,když mu nevadí co se v této zemi děje, nesnaží se odhalit ty,kteří toto organizují,místo aby dbali na dodržování zákonů pomáhají svou nečinností podvodníkům,lhářům,bezcharakterním lidem. Dnes se nakonec začíná hovořit o úniku informací a ne o podvodníkovi. Tzv. organizovaný zločin dnes sahá do nejvyšších míst a potřebuje na vysokých funkcích lidi,které donutí jednat podle toho jak potřebují,stačí aby nebyli jak se říká čistí.Proč si myslíte že např. pánové Melčák a Pohanka se nechali přesvědčit k převlečení kabátů?
Pokud vím,Vy se angažujete společně s panem Mejstříkem v přípravě zákona o zákazu KSČM. Podle mne ale nebezpečí je úplně jinde a řekl bych na druhé straně.Pokud jste to nepochopili tak je Vaše práce v senátu zbytečná.
Promiňte,že jsem Vás zdržel. Zajímalo by mne,proč jste kopii mého elektronického dopisu adresovaného jen Vám,což jsem v dopisu uvedl,odeslal panu Hučínovi. Pan Hučín totiž není pro mne hrdinou minulé ani současné doby. Pokud mi na nic jiného neodpovíte prosím Vás o odpověď na tuto poslední otázku.
S úctou M.K.

Nevzdávejte to!

Nevzdávejte to!

21. října 2007, autor: Petr Zbránek
Dobrý den, pane Štětina.
Zaznamenal jsem informaci že se znovu a vytrvale opíráte do Obsta.
Pane Štětina, samozřejmě se v tom neorientuji, jak bych také mohl.
Musím ale uznat, že vyšetřování p. Hučína a hlavně jeho postupné osvobozování bylo důvodem, abych na něco úplně změnil názor, což se mi tak často nestává.
Původně jsem si myslel že je to spíše šílenec než bojovník.
A tak mne zajímá co se bude dít dál. Dostávám kopřivku když věci končí do ztracena.
Mám intenzivní dojem že kdyby nebylo Vás, už by se (v této věci) nedělo nic.
No a kvůli tom píšu. Ekonomika se dřív nebo později pozvedne.
Ale prasárny jsou věčné. Věčné, pokud někdo nezvedne páchnoucí koberec a nedonutí všechny prohlídnou si jak se taky dá uklízet.
Takže:
1. Vážím si Vás!
2. Nevzdávejte to!
Petr Zbránek