Reakce čtenářů Parlamentních listu na dopis senátora Štětiny šéfům parlamentních komor

Vážená paní

Miroslava Němcová

předsedkyně PS PČR

Poslanecká sněmovna

Sněmovní 4

118 26 Praha 1

 

Vážený pan

Milan Štěch

předseda Senátu PČR

Senát PČR

Valdštejnské nám. 17/4

118 01 Praha 1

 

 

 

 

Vážená paní předsedkyně Poslanecké sněmovny PČR, vážený pane předsedo Senátu PČR,

 

dovolte mi, abych vyjádřil znepokojení nad působením internetového serveru, který sám sebe nazývá Parlamentními listy. Server Parlamentní listy nemá, jak víte, s Parlamentem České republiky nic společného, přesto je množstvím čtenářů a médií doma i v zahraničí považován za oficiální orgán Parlamentu ČR a často tak i citován. Forma politického bulváru, kterou Parlamentní listy zvolily za svůj hlavní marketingový tah, pak u veřejnosti evokuje představu, že vulgarizace vážných společenských témat vychází z Parlamentu ČR.

Dávám ke zvážení, vážená paní předsedkyně, vážený pane předsedo, zda by se Parlament ČR neměl od tzv. Parlamentních listů veřejně distancovat.

 

S úctou

Jaromír Štětina

novinář a senátor

 

 

V Praze dne 20. února 2012

 

Reakce čtenářů Parlamentních listů uveřejněná na www.parlamentnilisty.cz:

 

PARLAMENTNÍ LISTY, Zet, 22.2.2012 12:23:45

Páni redaktoři, držte se a nenechejte se znechutit panem Štětinou, ani různými „slušnými“ diskutéry zde. Osobně jsem Vám vděčna, že nás tak obsáhle a nezaujatě informujete o dění na naší politické scéně. My Vaši čtenáři, stejně jako nyní většina národa už víme, co je u nás špatně a začíname přemýšlet, jak to změnit k lepšímu!! Lidé jsme různí a tak se tu projevuje plejáda názorů. Myslící inteligentní člověk si už sám vybere, co považuje za správné a jak z tohoto sajrajtu ven. Že to tu asi brzy bouchne tuší už i naše vládnoucí garnitura a má oprávněně strach! Ten se projevuje různě: někteří propadli akoholu, navenek nekritickému cynismu, aroganci a vulgaritám vůči občanům, narcismu, s jiných jsou sociopaté bez morálky a svědomí, jiní se snaží omezit základní demokratické principy, kvůli kterým převážná většina z nás v r. 1989 zvonila: svobodu projevu /už zas snahy cenzurovat názory/, svobodu shromažďovací /“nápad“ min. Drábka na omezení stávek/ atd..

reagovat

Re:PARLAMENTNÍ LISTY, josef, 22.2.2012 20:52:19

ty si myslíš že když si přečteš parlamentni papir že jsi inteligent. To jsi chlapče na omyle. jsi blbej. Placaš tady jednu hovadinu vedle druhé nema to ani hlavu ani patu.

reagovat

Doufám,, franc, 22.2.2012 10:05:38

že Ti přitroublí voliči tohoto kretena konečně dojdou rozumu a příště si dají pozor,koho volit.

reagovat

Kryptokomunista, udavač, bičboží, 22.2.2012 10:04:05

a donašeč. Ty rudá špíno nezměnil ses.

reagovat

Soudruhu Štětino…, Raul, 22.2.2012 9:56:53

..proč nepošleš ten dopis rovnou na BIS, což je bývalá StB, ať události okolo PL prošetří ! Máš s tím přece jako bývalý estébák své zkušenosti ! Proč si chodíš stěžovat ke „kovaříčkovi“ a nejdeš rovnou ke „kováři ?“ A nebo si na ty praktiky pro které si byl kdysi vyškolený už zapoměl ?

reagovat

Totalista, nepříjemný, 22.2.2012 9:53:22

Štětino,Štětino,teď jste se projevil,jako pravý totalista!!!Ten kdo vás volil,se musí chytat za hlavu!!!Zákaz KSČM,distanc od Parlamentních listů,zkrátka,jak nám něco nevyhovuje tak to prostě zakážem,zlikvidujem,zničíme!!!!Toto je totalitní myšlení,a aspoň ukazuje co jste zač!!!Parlamentní listy mám v oblibě,právě proto,že si většina diskutujících,ve zdejších diskuzích může otevřeně a zcela demokraticky,bez jakékoliv cenzůry vyjádřit svůj názor!!!Lidé jsou různí,mají různé emoce,názory i vyjadřovací schopnosti,ale žijí v jednom státě,a ne pouze ve vládě a parlamentech!!!Já bych doporučil spíše pravý opak:Obě komory parlamentu,vláda i prezident,by více měly čerpat ze zdejších diskuzí,zapojit se do nich,a využít možnosti internetového spojení po celé republice,a ne se uzavírat od celorepublikového dění.Nezastupujete pouze samy sebe,ale celý národ,a právě PL,by pro zástupce národa měly být spíše BAROMETR NÁLADY,A SPOKOJENOSTI S VAŠÍ PRACÍ!!!Se vší úctou pane senátore,ale to co se mnohdy objevuje ve zdejších diskuzích,jsou pouze plody na práci odváděnou naší politickou reprezentací!!!

reagovat

Samozvaní spasitelé státu a neomylní lobisté nesnesou kritiku, začínají kolem sebe v pudu sebezáchovy kopat hlava nehlava, občan, 22.2.2012 9:23:43

Štětino, je ti hlas lidu nepříjemný ? Spíš přemýšlej proč vás národ nenávidí.

reagovat

Ano překabátěný soudruhu.., Bendy, 22.2.2012 9:18:58

..estébáku Štětino s krycím jménem „Plavec.“ Když už se od tebe distancovala většina tohoto národa, tak je zapotřebí se distancovat i od toho, kde se bez skrupulí dovídáš o sobě to, co si většinou občané o tobě myslí a jaký mají na tebe názor ! Že většina tě snáší ne jako štětinu ale osinu v pr.eli a ty to nemůžeš nějak strávit, tak to se ti ani moc nedivím.

reagovat

Re:Ano překabátěný soudruhu.., Anonym, 22.2.2012 9:29:22

V roce 2004 byl za Stranu zelených zvolen do Senátu, v roce 2010 svůj mandát obhájil s podporou TOP 09 a hnutí Starostů a nezávislých.

reagovat

cenzura na obzoru, Vladimí, 22.2.2012 9:09:04

Štětino je jasný že se ti tento projev svobodné vůle nelíbí ale Parlamentní Listy dávají prostor všem skupinám bez rozdílu a ty máš tu drzost navrhovat aby se parlament distancoval, zavání to až moc dobou před rokem 1998

reagovat

dobrý den soudruhu Štětino., antikrist, 22.2.2012 9:08:50

Jak jste se dnes vyspal sodruhu Štětino?.Asi vám dnes moc snídaně nebude chutnat když si přečtete Parlamentní Listy.Tak je raději ze zdravotních důvodů nečtěte ,to víte časy kdy jste si vychutnával na čestných tribunách skandování o nesmrtelnosti KSČ už minuly a když na to nemáte žaludek číst o sobě holou pravdu tak si otevřete raději Blesk.cz tam se dovíte co zase provedla Ivetka Bartošů. Ivetka umí například krásně kouřit doutníky. Loučím se se soudružským pozdravem „Čest Práci a vaším senátorským ručičkám klid“!

reagovat

Re:dobrý den soudruhu Štětino., Občan, 22.2.2012 9:22:49

„Antikriste“, tak to je BINGO jak si to napsal a dávám ti PALEC NAHORU ! Lépe, pravdivěji a výstižněji to už ani napsat nešlo !

reagovat

Debil, Jeník, 22.2.2012 9:08:23

Jak může mýt takovýto debil nějakou úctu. Vždyť je to miláček minulého režimu, který mohl do zakrytych gorodov v CCCP a dnes je neohrožený bojovník. Nakopat mu gule.

reagovat

Re:Debil, Sracs, 22.2.2012 9:52:50

Inu, je to mýval, Debile!

reagovat

Novodobý demokrat Štětina chce zase zakazovat, tt, 22.2.2012 9:02:41

Tomuhle tvorovi vadí asi, že všechny jeho aktivity jsou tady v diskuzi záporně hodnoceny.

reagovat

Vulgarizace vážných společenských témat vychází z parlamentu ČR., max, 22.2.2012 8:59:49

A ne snad pane Štětino, novinář a senátor.

reagovat

Štětina!, Kouďa, 22.2.2012 8:53:13

Je zajímavé, že ti největší komunistobijci pocházejí hlavně z jejich bývalých řad. Štětina jenom nadává na komunisty a nebo je chce zrušit a s těma neplodnejma žvástama se v senátu válí celá léta a to za pěkný prachy. Ten určitě, když tenkrát vstoupil do KSČ se chtěl infiltrovat mezi ty vyšší funkcionáře a chtěl nahlodávat stranu zevnitř, jak už výmluvně v minulosti bylo slyšet od některých bývalých členů KSČ nyní již třeba pod rouškou ODS…

reagovat

mlč, fízle, XAVER, 22.2.2012 8:33:14

reagovat

jojo, s1, 22.2.2012 8:29:12

kokůtek stbák

reagovat

Politicky turista, Zklamany, 22.2.2012 8:27:01

www.narodni-rada.cz

reagovat

Štětina…, maryamm, 22.2.2012 8:06:49

…vy jste trulant k pohledání. Ona pravda pálí, co?

reagovat

Re:Štětina…, Vykoukal Josef z Litomyšle, 22.2.2012 8:33:37

podrazácký muž, znám osobně

reagovat

tětina, jan, 22.2.2012 7:42:36

S úctou, politik,noviná, bývalí svazák a komunista.

reagovat

Štětino-lidi chtějí volt komunisty., Viky, 22.2.2012 7:26:57

Co ty na to -asi ti praskne žilka a bude konečně od tebe pokoj.To víš ,tebe do strany nazpět nevezmou ,tak buď nakonec rád ,když tě klepne pepka.

reagovat

Komunista, Braja, 22.2.2012 7:10:40

Pan Štětina neunáší tíhu své osobnosti.Možná by se měl vrátit jako komunistický novinář do SSSR.Dobře to tam zná bylo by mu tam dobře.Tady ho to jenom níčí,každý ho sleduje a nikdo si z něj nic nedělá.Ani ty komunisty nezrušili panu bývalému sovětskému zpravodaji,ach jo

reagovat

A zapoměl dodat:, Pepi, 22.2.2012 6:59:08

oni si dovolují psát o mě pravdu,to je přeci neunosné.Psát se tam má jenom co já chci! A ja Pepi si myslím,že by se národ měl distancovat od takových lidí jako je Štetina.

reagovat

Ježíš to je blb, Jirka, 22.2.2012 5:52:51

Poslouchaj, Štětináč, neměli by to podepsat třeba pracující pražských dopravních podniků? Pak by jim ten vlezdoprdelismus nespočítali, až na to dojde, vědí?

reagovat

Parlamentni listy jsou vlastne Halo noviny !, Ma pravdu !, 22.2.2012 3:24:00

A ctenare nabiraji proto ze se tu da sproste nadavat !

reagovat

Re:Parlamentni listy jsou vlastne Halo noviny !, Anonym 2, 22.2.2012 8:01:50

Poslouchej ty blbečku, dám ti takové jedno malé přirovnání. Mistra Jana Husa římskokatolická církev upálila zato, že byl také na ně asi až „sprostý“, jenže ve skutečnosti jim říkal a psal o nich PRAVDU z níž se málem od zlosti po.ali, tak jako to dělá většina pisatelů na PL a pravda bývá někdy moc nepříjemná ! A pokud se zastáváš té odporné estébácké zrůdy Štětiny, který patří do odpadního kontajneru hlavou napřed a ne mezi slušné lidi, tak si stejný ha.zl jako on ! A Haló noviny píší sprostě ? Občas si je přečtu tak jako jiné noviny a pokud považuješ, že psaní toho co se nehodí tomuto prohnilému a zkorumpovanému režimu do krámu za sprostotu, tak by si měl navštívit co nejdříve MUDr Chocholouška, možná tě z toho ještě dostatne, pokud tu svou debilitu nemáš už v pokročilém stavu !

reagovat

Re:Parlamentni listy jsou vlastne Halo noviny !, Anonym 2, 22.2.2012 8:44:32

Oprava ! Ne..“jako to dělá většina pisatelů na PL, ale „jako NĚKTEŘÍ pisatelé PL !“ Omlouvám se za překlep.

reagovat

Re:Parlamentni listy jsou vlastne Halo noviny !, Viky, 22.2.2012 7:40:54

ano,je to možná hlas ulice,hlas obyčejných lidí,kerých je ale v tomto státě většina a to věršina je okrádána a ožebračována.taak se nediv,že se ozývá,že ji přestává bavit,aby rádoby elity)kdyby to byly elity tak to v tomto státě vypadá jináč),sraly na hlavu.Kdybyjste aspoň tak nemlaskali když žerete.

reagovat

Re:Parlamentni listy jsou vlastne Halo noviny !, sfto, 22.2.2012 9:43:21

Spíš debilů.

reagovat

Štětino neotravuj!, Anonym, 22.2.2012 5:12:25

reagovat

Stetino,, xyz, 22.2.2012 1:46:45

od ceho se budete distancovat zitra?Predevsim by jste si mel drzet distanc od chlastu,soudruhu.Cim to je,ze nejvice moralizuji takovito podvrataci,opilci a komuniste.A vy racte byt,jak znamo,komunistou a dokonce zapalenym…Vase opilecke game na komunistobijce toliko pro blbe jsou.

reagovat

Zmedialni baziny vymytit korupci, tj. Osinu predevsim, pel, 22.2.2012 1:04:34

Ne že by pan Osina (z pazderi, pozn. red.) jako vždy nebublal z mrakot, leč nyní s ním, v jistél části lze, dosti paradoxně, souhlasit – od tohoto udavace KGB, vedeného praskace StB, který donasel na kolegy, se redakce měla distancovat dávno, a bylo jí to zde ostatně dávno doporucovano. Absolvent VUMLu a člen KSČ ovšem po sametu prudce otočil, v uslintane touze urvat jakoukoliv trafiku v politice, neb jen tak může bohapuste, bezvýsledně žvanit a přitom nic nedělat: platí to o jeho veskrze zbytečném a kontraproduktivním aktivismu, s otevřenou podporou islámsko-radikálních teroristů a separatistů v Čecne a okol., řadě nactiutrhacskych ideově vylhanych cancatu k obhajobě neomarxisticke diktatury, páchané v …eu, zbytečným a tupym krepcenim o zákazu KSČM, jejíž totalitu ukázkový prospěchář dříve sám tolik pilně utuzoval, přesto se dnes neváhá tak pokrytecky a zbytečně zviditelnovat. Jeho primitivismus, který mu nespocital, že mu sotva jiná bazina poskytne tolik prostoru osobnímu pí-ar, stejně jako kartac, kterým jej bildenberk vyčistí já koberci za tak hloupé rušení jeho redakčně-korupčních kruhů. Však jak na lakmusu, na tomhle hnusu poznáme během pár dní, zdalipak distanc ten zas není fraškou jen, toppodvodniku komediálních.

reagovat

…ach Ty „štětko“ mazaná…., NWOO, 22.2.2012 0:34:42

SENÁTOR JAROMÍR ŠTĚTINA (KSČ+agent StB+GRU?): VLASTNÍ ŽIVOTOPIS – anebo KRYCÍ legenda – NEJVĚTŠÍHO BOJOVNÍKA PROTI KOMUNISMU VŠECH DOB A KONTINENTŮ!!!! Studenti volí krále majálesu prvního května, mě však napadlo vybrat letního vladaře, který by symbolizoval vrcholící žhavý srpen, v němž mozky občanů dostávají nepěkně zabrat. Říkejme mu třeba Král chucpe. Objevilo se hned několik kandidátů. Dlouho vedli pánové L. B. a P. H. (jejichž jména se nesmí vyslovit). Pak je předčil sexuální Frankenstein, dr. Jaroslav Barták, neboť takového exota abyste pohledali. Nakonec bez ironie a pln životního zklamání navrhuji senátora Jaromíra Štětinu. Dlouho jsem si ho z nevědomosti vážil, podporoval a souhlasil s jeho snahou aspoň dodatečně pozastavit KSČM. Naběhl jsem si. Hned vysvětlím. Když loni počátkem roku novinář Tomáš Pecina zveřejnil kopie Štětinových šokujících záznamů u Státní bezpečnosti, prošly kupodivu bez jakéhokoliv masmediálního ohlasu, jako by někdo jakékoliv další informace k osobě Jaromíra Štětiny zakázal publikovat, a to včetně jeho vlastního vyjádření. Viz: Konec dalšího slavného hrdiny RUSKO-česko-slovenského privatizačního puče KGB/GRU, mezi neinformovanými známého jako „sametové revoluce“ = překvapení jen pro neléčitelné politické hlupáky: Senátor Jaromír Štětina usvědčeným spolupracovníkem RUSKO-českého komunistického Gestapa StB a zřejmě ještě něčeho mnohem, mnohem vyššího!!! Je to opravdu ruská vojenská rozvědka GRU? Posuďte sami! Není mi ani známo, že by ostatní laureáti ctihodné Ceny Františka Kriegla jako Jan Ruml, Petr Pithart, Václav Trojan, Stanislav Milota nebo Miloš Rejchrt vyslovili nelibost, že jsou v jedné řadě s tímto člověkem. Jako by to pro sebe považovali za čest… V dubnu 1977 ho pozvali k výslechu po udání, že na tehdejším pracovišti Geoindustria opisoval text Charty. Zároveň podepsal prohlášení o mlčenlivosti a StB mu založila osobní svazek s krycím jménem Plavec. Štětina s více než dvacetiletým zpožděním reagoval krajně nejapnou obhajobou, že prý kryl členy Konspirativní překladatelské skupiny Praha včetně svého otce. Možná, každopádně estébákům prozradil jména kolegů a kolegyň Ždánka, Šouty, Košútové, Veberové, Neumannové, Značkovské a Smrčinové, kteří dokument šíří. V květnu sepsal přičinlivý Plavec pro estébáky životopis, v němž hlásá: „Jsem stoupencem socialistického uspořádání společnosti. Zastávám zásadu nutnosti diktatury proletariátu v prvním období socialistické revoluce. Silná komunistická strana, budovaná na principech vědy a morálně historických kritérií je podle mne jediná síla, která může změnit společnost v současném třídně a ekonomicky rozděleném světě… Své vyškrtnutí ze strany považuji za zcela logické, neboť odpovídá zásadám demokratického centralismu. Zdůrazňuji, že jsem si svého členství ve straně vážil.“ V červenci připojuje vlastnoručně: „Jako čsl. státní příslušník z vlastních pohnutek se zavazuji spolupracovat s orgány StB proti nepřátelům naší vlasti v zahraničí.“ Svazek byl uzavřen s tím, že o informátora v prosinci projevila zájem rozvědka, která si jeho dokumentaci převzala. Brrr… Do protokolu StB uvedl, že byl členem KSČ od roku 1963, dnes nám tvrdí, že „až“ od roku 1967 na druhý pokus na Vysoké škole ekonomické. Samozřejmě, že všechny tyto informace naprosto diskreditují jeho nynější teatrální antikomunistické siláctví, které se dnes žádá a kterým už nic neriskuje. Co mě ale nejvíc dostalo do kolen. Drzý senátor včera nasedl do vojenského speciálu a odletěl na pohřeb Ctirada Mašína do Clevelandu! Z hosta takových morálních kvalit by měl jistě nebožtík radost. Jeho účastí na rozloučení je tragikomedie kolem bratrů Mašínů dovršena. Jen aby se to nedozvěděl tvrdě nesmiřitelný Josef a jako na každého nebezpečného komouše nešel na Štětinu rovnou s nožem.

reagovat

Zkuste zavést cenzuru, zkurvenci !, redaktor PL, 22.2.2012 0:23:03

Kdybyste vy politici nebyli největší hajzlové v tomto státě, pěli by vám tady všichni jen samou chválu pane Štětino !!!

reagovat

Že máte odvahu se ještě ozvat!!, Tuareg, 22.2.2012 0:11:35

Co jste – jako náš dnešní statečný a neúplatný spasitel českého národa z rukou vládnoucích zločinců – udělal pro pravdu, spravedlnost, svobodu a demokracii v dobách nelidské rusko-česko-slovenské komunistické totalitní diktatury a přímé ruské vojenské okupace? Jak jste proti těmto uniformovaným ruským a uniformovaným vlastizrádným rusko-česko-slovenským zločincům i všem kolaborujícím neuniformovaným rusko-česko-slovenským vlastizrádným zločincům, KTEŘÍ NÁS NA GENERACE ZOTROČILI, bojoval tehdy??? PROTI VLÁDNOUCÍM VLASTIZRÁDNÝM ZLOČINCŮM JSTE BOJOVAL, ANEBO JSTE S NIMI KOLABOROVAL A JSTE PROTO STEJNÝ JAKO ONI??? PROČ BYCHOM VÁM TEĎ MĚLI VĚŘIT??? B) Co jste – jako náš dnešní statečný a neúplatný spasitel českého národa z rukou vládnoucích zločinců – udělal pro pravdu, spravedlnost, svobodu a demokracii v dobách polistopadové rusko-české skrytě totalitní kriminální diktatury a pokračující nepřímé ruské vojenské okupace, vedené prostřednictvím neuniformovaných vlastizrádných agentů ruské vojenské rozvědky GRU a ruské tajné politické policie KGB? Jak jste proti těmto vládnoucím rusko-českým vlastizrádným zločincům – kteří beztrestně rozkradli v procesu podvodné privatizace veškerý český národní majetek a zadlužili nás za dvě desetiletí na desítky generací nesplatitelnými a tedy pro český národ a jeho stát likvidačními dluhy – bojoval od roku 1990 až do vašeho náhlého zjevení se na politicko-masmediální scéně v roli našich spasitelů z rukou vládnoucích zločinců??? PROTI VLÁDNOUCÍM ZLOČINCŮM JSTE BOJOVAL, ANEBO JSTE S NIMI KOLABOROVAL A JSTE PROTO STEJNÝ JAKO ONI??? PROČ BYCHOM VÁM TEĎ MĚLI VĚŘIT??? TO !!! SE ZEPTEJTE V SENÁTU A PS, A NECHTE SI TY PLKY O NĚJAKÉM -PRO VÁS- NEVHODNÉM WEBU. A buďte rád,…že lid nadává zatím jen zde. AŽ SE DOOPRAVDY NASERE, NAKOPE VÁM -GULE-!! )řekl klasik.Jistě víte kdo…))

reagovat

„žaluji,…žaluji,…žaluji,…přesně jak jsem žaloval za komančů…“, NWOO, 21.2.2012 23:28:12

….A PŘESNĚ TOTÉŽ JSEM CHTĚL NAPSAT…. Ale Štětino, ty máš ale starosti .. , Honza, 21.2.2012 19:14:54 neměl by ses spíše znepokojovat nad úrovní politiků? Neměl by ses spíše znepokojovat nad řízením minesterstev např. MPSV v čele se sociopatem Drábem? Neměl bys spíše vystupovat proti zlodějnám, korupci, podvodům ad. vlády vůči lidem? Ono ti asi hodně vadí, že se lidé dozvídají aspoň trochu co se děje a že reagují, že dávají najevo svou nespokojenost. A co se týká vulgarismu – není to právě tento způsob, který byl zaveden politiky? A bude hůře pokud tato vláda bude pokračovat ve svých restrikcích vůči lidem. Ona přijde doba, kdy se lid vzbouří a pak vám bude pořádně horko. Vám všem co se tak zoufale držíte koryt ….. adit.:Štětino,Tvé texty z doby minulé -(mínus)22let nejsou zapomenuty…Ty pisálku….

reagovat

Komu slouží Parlamentní listy?, franceskopre, 21.2.2012 22:48:34

Nemám v úmyslu řešit výjádření senátora Štětiny,ale každý trochu soudný člověk, který sem občas zajde, tak rychle zjistí,že redakce Parlamentních listů účelově zde vkládá rasistické příspěvky, prudí proti sobě lidi a zcela ignoruje rasistické útoky, xenofobii, vulgarizmus. Nejsem stihoman,ale obávám se,že tu píše pár placených provokatérů. Udělal si někdo z pisatelů tu práci,aby se podíval na složení redaktorů Parlementních listů. Parlamentní listy podle mne slouží určité skupině lidí,aby si udělali přehled o náladách občanů a tomu přizpůsobili vlastní politické cíle. Parlamentí listy je žumpa

reagovat

Re:Komu slouží Parlamentní listy?, Občan, 22.2.2012 7:25:12

Tak tu nepiš a nečti co tu do PL občané píší, „moralisto“ a čti si třeba v Bibli ! HLAS LIDU, HLAS BOŽÍ A NA HRUBÝ PYTEL, HRUBÁ ZÁPLATA !

reagovat

Re:Komu slouží Parlamentní listy?, ferda, 22.2.2012 9:44:34

Ty jsi občan?Blbeček jsi.

reagovat

Re:Komu slouží Parlamentní listy?, FRANTA, 22.2.2012 3:40:28

JSEM OBYCEJNY OBCAN . TADY ME NIKDO NECENZORUJE.TIHLETI STARI PANOVE MAJI NEJRADEJI …BUDES POSLOUCHAT… JO,A CO TAKHLE,KLACKEM PRES ZADA BYJSTE NECHTEL ??? UZ MATE AIZHAJMRA,BEZTE DO DUCHODU,DEDKU. ME UZ JE TAKY 60.LET,A NESTEZUJU SI NA PARLAMENTNI LISTY. TY JSOU TOTIZ NEJLEPSI ZE VSECH,VY …STARI ODPORNI POMATENCI… FRANTA.

reagovat

Re:„Slušní diskutéři“ ��“ franceskopre, Mirek Pecha, lubica…, Zet, 22.2.2012 0:21:10

Nemám ráda vulgarismy, aroganci. Zajímavé je, že výše jmenovaným nevadí, když je používají naši vrcholoví politici směrem k národu i proti svým rivalům /př.: pravicoví ministři a poslanci vůči občanům: „prasata v žitě, lůza…/. Občané, co jsme tedy získali cinkáním v r. 1989? Naši současní mocní by nejraději zavedli cenzuru, zákaz stávek, demonstrací, jakéhokoliv projevu občanské neposlušnosti. Rozbili fungující stát /průmysl, zemědělství, školství, zdravotnictví, sociální systém../, vše bylo buď rozkradeno nebo přihráno za tučné prebendy pro sebe a jejich rodinné příslušníky!! Z poctivě pracujících 80% národa dělají jen “ socky“, bezdomovce, námezdní sílu, která bude za minimální mzdu „držet hubu a krok“ ze strachu, aby se z nich nestali nezaměstnaní!!! V takové šíři, jak se dovídáme informace o vládě, parlamentu, senátu, i o regionální politice na PL se od žádného českého media nedovíme a navíc je zde možno diskutovat BEZ CENZURY!!!! Podstatné pro občany je konečně už zamést s trojkolkou a snažit se vrátit náš stát alespoň do doby 5-6 let nazpět, kdy občané nebyli ještě tak zdecimovaní sociální, zdravotní deformou, otrokářskou novelou zákoníku práce a náš stát nebyl ještě tak rozkradený. BULVÁREM SE STALY BOHUŽEL /až na několik světlých výjimek/ skoro všechna plošná media!!! Kravinama nás chtějí krmit demagogií, lží!!! Takovými hovadinami, jako např. kdo bude za rok prezidentem, komu dal Klaus milost a za co, zda měl Hitler syna, jak jsou politici znepokojeni připravovaným etickým kodexem, Duka kardinálem …, jsme krmeni dnes a denně našimi politiky a zprofanovanými medii!!! Aby nás pravdivě informovali jaké katastrofické dopady mají jejich deformy, zvýšené DPH, a tím zvýšení všech možných plateb na řadové občany, i na podnikatelskou sféru to se nedovíme /kolik je skutečně nezaměstnaných, bezdomovců, rostoucí kriminalita, počet sebevražd…/!!! Ještě, že ZATÍM není cenzura na internetu, i když někteří „pravičáci“ již po tom začínají volat ��“ zatím ojediněle /např. výhružkami diskutujícím typu: sledujeme vás, spočítáme vám to… atd./. Ale národ se začíná dostávat do situace, kdy nebude mít co ztratit ��“ ba naopak vyhnáním sviní od koryt může jen získat!!! Omlouvám se všem slušným lidem za použití silnějších výrazů, ale mnohdy to už nejde jinak.

reagovat

Re:„Slušní diskutéři“ ��“ franceskopre, Mirek Pecha, lubica…, lubica, 22.2.2012 20:49:20

Zajímalo by mě jak jste dospěl názoru, že mi nevádí jak se chovají politici.Když Kalousek vypustil , osudovou větu, kdy nás srovnal s prasaty, tak jsem se ozvala jemu osobně. Tak nepište o někom co mu vadí , když ani toho člověka neznáte.Dále samozdřejmě , že by mi vadila cenzura. Musite si ale článek než reagujete pořadně přečíst, a nejen to , je potřeba jej pochopit.Vyjadřla jsem se jasně , že mi vadí,že radakce si vyhradila právo mazat příspěvky , které uražeji jiné, jen ptotože se neztotožńuji z jinymi pisateli. Parlamentni listy , jsou v některých článcích na urovni bulváru, a podbízeji k rasové nenavisti.

reagovat

Ty jsi tu ty zasr….neomarxisto vyjmenoval skoro vsechny ocernujici -izmy, ktere s oblibou k likvidaci svych nazorovych protivniku, , anti-pravdolaskar, 22.2.2012 0:13:03

pouzival jiz doktor Gustav Husak!

reagovat

Re:Komu slouží Parlamentní listy?, Anonym, 21.2.2012 23:31:36

ale taky tady najdeš informace,o kterých se v jiných médiích mlčí a to se ti nelíbí….co?

reagovat

pan štětina, Mirka Jasná, 21.2.2012 22:32:55

Chtěla jsem taky něco napsat, TEN PÁN JE V TAKOVÉ OBLIBĚ, ŽE JE ZBYTEČNÉ TAM NĚCO PŘIDÁVAT. MÁ RÁD KOMUNISTY STEJNĚ JAKO JÁ ODS—JE TO TEDY 1:1 S TÍM ROZDÍLEM, ŽE SI V PŘÍŠTÍCH VOLBÁCH ANI NEŠKRTNE. TAK JENOM PÁ, PÁ PÁ

reagovat

ten co schovával čečenské teroristy , jan, 21.2.2012 22:15:10

a proč za to vlastně ještě není ve vězení??

reagovat

štětina, babiš, 21.2.2012 22:07:59

Kdo to je.Nějaký debil?Volil ho někdo?Kde se tam vzal.

reagovat

Zákaz , Franta, 21.2.2012 22:03:52

Zakažte vše. Vždyt ste češi. Máte na to průpravu.

reagovat

., Anonym, 21.2.2012 21:02:39

Otazka spis zni, jestli se PL nemaji distancovat od Stetiny.

reagovat

jesus, Mirek Pecha, 21.2.2012 20:47:05

Tak vida, dokonce už i rasistické narážky! Ale že mě to vůbec překvapuje.

reagovat

Ještě větší blllbec, než jsme čekali., Anežka Malá, farnost Hojkovy, 21.2.2012 20:41:09

reagovat

zločinec, K, 21.2.2012 20:39:34

nám bude kázat-je fakt,že parlament čř se nedá srovnat z ničím-taková koncentrace špíny a lumpů se jen tak nenajde-včetně senátu

reagovat

to.K, Éda., 21.2.2012 23:24:40

vy určitě nežijete u nás Česku,protože jinak by jste věděl,že v senátu a parlamentu ČR je to nejlepší a nejslušnější z toho kotce co má dvě nohy a říkaj si slušní lidé!!!Nic lepšího v tomto našem chlívku nenajdete.Berte to jako fakt!!!

reagovat

Re:to.K, Anonym, 21.2.2012 23:34:07

nesmíš všechny soudit podle sebe…

reagovat

Štětina je bezcharakterní estébák!, Nemyslitel, 21.2.2012 20:31:51

Je mně z tohoto bolševickoestébáckého gaunera zle!

reagovat

Štětina voní rumem, asi, topol, 21.2.2012 20:07:59

A já navrhuju, aby se státní orgány zbavily opilce Štěniny nějakým nedůstojným způsobem….

reagovat

Re:Štětina voní rumem, asi, Anonym, 21.2.2012 20:42:04

Snad: smrdí hnojem co má v palici

reagovat

ŠTĚTINO, Anonym, 21.2.2012 20:05:55

na tohle si přišel při tom válení se jako prase v senátu ? Jsi flákač a vyžírka !

reagovat

Stačí , JAn Kotouč, 21.2.2012 20:05:50

pane STB! Stud cítím za to ze jsem vás volil. Jan Kotouč praha

reagovat

Senatore, Kudrna, 21.2.2012 20:03:47

prehnal jste to. Vlada zidu vám to spocita. Bude se za Vama prasit az do Kyrgystanu.

reagovat

stetinokď, Lup, 21.2.2012 20:01:40

Kde si nechal dlouhy bidlo ty vole starej. Stydím se za tebe ty pomatence stbackej

reagovat

Jaký to zde výkvět slušných a normálních občanů, že?, Mirek Pecha, 21.2.2012 19:55:47

Jeden anonym vedle druhého. Co příspěvek, to jen snůška nechutných vulgarit a urážek ad hominem. Žádný náznak diskuse na obzoru. A redakce na to dlabe – „příspěvky obsahující vulgární výrazy a urážky“ mazat nebude. Ani nechce. Je stejná jako zdejší „diskutující“. Víte, proč vás mažou na jiných serverech? Zkuste se nad tím zamyslet. U piva bych si s vámi opravdu nepokecal. A znovu to zopakuji: Parlamentní listy publikují vylhané a od á do zet vyfabulované texty – viz případ pana Prokůpka.

reagovat

Re:Jaký to zde výkvět slušných a normálních občanů, že?, lubica, 21.2.2012 20:16:00

Dobrý večer Mirku,naprosto svámi souhlasím.Články jsou účelové, v lidech vzbuzůjí nenávist. Je to sprostý bulvár.Jinak by redakce ty uražejíci příspěvky mazala, jak sama uvádí. Pl jsou na úrovni deniku Blesk.hezký večer.

reagovat

Ksa, zpatky k plotne huso! Patris k te skvadre, vedene Halikem, Pehehem, Sverakem a dalsimi dosud bulicimi havloidy, , Emanuel Famira, 22.2.2012 0:48:02

co by radi zavedli i na PL cenzuru neobolsevicke myslenkove policie a inkvizice. Muzes k te „plotne“ sebou vzit i onoho pravdolaskare Mirka, se kterym se tak nadsene ztotoznujes! A pridejte se oba k nejake dalsi neomarxisticke medialni stvanici na slusne lidi – vlastnece, obrozence a narodovce (to vy, geneticti bolsevici jste ucinili z techto ctnostnych pojmu a jejich vysokeho statutu v tomto narode nadavku takrka nactiutrhacnou!) Profesionalni „revolucionari“ (az trockistickeho typu) jako Halik, „ruda fena“ Siklova, Pehe a bohuzel i Sverak urcite zas pripravuji nejakou dalsi novodobou obdobu zalobnickeho a pomlouvacneho „zvaciho dopisu“ pro soudruhy – tentokrat v Bruselu. Pridejte se tedy i s Mirkem zas i k pristimu dopisu „Devetadevadesati Pragovaku“. Behem sve vyzvy k vam jsem se promenil a muj podpis jiz na ty vase ceka!

reagovat

Re:Ksa, zpatky k plotne huso! Patris k te skvadre, vedene Halikem, Pehehem, Sverakem a dalsimi dosud bulicimi havloidy, , lubica, 22.2.2012 20:33:18

Emanueli, dělejte něco se sebou ,než zdraží vláda opět pobyt v nemocnici.

reagovat

Re:Ksa, zpatky k plotne huso! Patris k te skvadre, vedene Halikem, Pehehem, Sverakem a dalsimi dosud bulicimi havloidy, , Mirek Pecha, 22.2.2012 7:12:52

Tomu se už nedá ani smát – to je na hospitalizaci.

reagovat

Stetinacovi pomohl do Senatu zemsky skudce cislo jedna, Vaclav Havel! Bez nej se ted musi citit,, kronikar Vavak, 21.2.2012 19:51:57

jako kdyz se po nastupu „zradce“ Gorbacova, obratil Kreml ke svym pookupacnim, normalizacnim „dosazencum“ v Praze zady!!

reagovat

Zakázat – Sledovat – Zavřít, Jáchym, 21.2.2012 19:49:35

Jó, to byly časy ! Teď se musí crcat s nějakým dopisem.Přitom v Jáchymově uran ještě je. Měl by být rád, že lidi sedí u PC. Kdyby nenadávali tydy, šli by si to říct na ulici. Možná by ten dopis ani nestihl poslat.

reagovat

Pravda se současným mocipánům opravdu špatně čte a poslouchá, Občan Kmotrostánu, 21.2.2012 19:25:13

Proto musí nastoupit cenzura, zákazy,tresty, prostě diktatura zbohatlíků a mocných jako podle učebnice. Ale jedno je jisté, jednou ty lumpárny stejně vyjdou na světlo a pak bude mela.

reagovat

Vážení přátelé – proč tomuhle divousovi říkáte PANE???, juklíček, 21.2.2012 19:23:14

Spíš mu flusnout do xichtu by si zasloužil.

reagovat

Ta štětina je moc chytrá a umí lézt do zadku kde lechtá a škrábe., Prase., 21.2.2012 19:21:17

Mezi řádky jde číst následující:Pozastavit Parlamentní listy.Odsoudit nesvéprávné diskutující nejlépe nepodmíněně.ó díky demokracie!

reagovat

Kdy už zdechne tenhle soudruh Odporný, mery, 21.2.2012 19:20:55

reagovat

Štětina-včera červený bolševik,dnes modrý!, Anonym, 21.2.2012 19:17:44

!

reagovat

Ale Štětino, ty máš ale starosti .. , Honza, 21.2.2012 19:14:54

neměl by ses spíše znepokojovat nad úrovní politiků? Neměl by ses spíše znepokojovat nad řízením minesterstev např. MPSV v čele se sociopatem Drábem? Neměl bys spíše vystupovat proti zlodějnám, korupci, podvodům ad. vlády vůči lidem? Ono ti asi hodně vadí, že se lidé dozvídají aspoň trochu co se děje a že reagují, že dávají najevo svou nespokojenost. A co se týká vulgarismu – není to právě tento způsob, který byl zaveden politiky? A bude hůře pokud tato vláda bude pokračovat ve svých restrikcích vůči lidem. Ona přijde doba, kdy se lid vzbouří a pak vám bude pořádně horko. Vám všem co se tak zoufale držíte koryt …..

reagovat

Průměrný inteligent pozná co čte, Anonym, 21.2.2012 18:55:48

Pane Štětino nebo spíš Štětino, dříve jsem hltala každé Vaše slovo. Dnes spíše mlčte…. Nechápu, jak se někdo může domnívat, že tyto listy jsou oficiálním parlamentním „plátkem“ Listy ráda čtu, fandím jim a za bulvár je nepovažuji

reagovat

Re:Průměrný inteligent pozná co čte, kamila, 21.2.2012 20:26:40

no ty budeš mit problém , protože jsi hopně podprůměrný

reagovat

Re:Průměrný inteligent pozná co čte, FRANTA, 22.2.2012 3:58:55

HELE,KAMILKO,MĚ IQ 119 STACI K TOMU,ABYCH UMEL CIST …PISMENKA…RADOBY ZAS NAKA …INTELIGENTKA…Z …OURADU… BEZ NAPAST KOZY,MAJ HLAD A ZIZEN,VUBEC SI NEHLEDIS ZVIRATEK,DYT TE CHCIPNOU HLADY,PO CENZURE.

reagovat

Průměrný inteligent pozná co čte, Anonym, 21.2.2012 18:55:48

Pane Štětino nebo spíš Štětino, dříve jsem hltala každé Vaše slovo. Dnes spíše mlčte…. Nechápu, jak se někdo může domnívat, že tyto listy jsou oficiálním parlamentním „plátkem“ Listy ráda čtu, fandím jim a za bulvár je nepovažuji

reagovat

pí. předsedkyně PS ČR, saper, 21.2.2012 18:55:12

prosím, velmi naléhavě prosím. Splňte estébákovi a práskači jeho přání. Distancujte se veřejně se od PL. Je to jeho poslední životní politická aktivita. Předem děkuji za vyřízení.

reagovat

Pane senátore Štětino., Iritovaný, 21.2.2012 18:51:27

když už chcete zametat schody, začněte od toho nejvyššího. Obracím Vaši ctěnou pozornost k webu Fragmenty, ošéfovávaném paní Haslingerovou, které se tváří stejně jako celá Kulturní komise,jako státní orgán Ministerstva kultury. K tomu má dopomáhat řada státních znaků v logu, za jejichž počet by se nemusel stydět ani cech řezníků, který právo používat českého lva dostal za statečnou obranu městských hradeb.Jinak jde o stejný bulvár v rouše beránčím.

reagovat

Stetinacuv ksicht – tot zarudla prdel! Zarudle jsou i jeho nazory – myslel jsem si napred, ze to pise soudruh Horeni, vrchni sekernik Rudeho prava!!, vince taylor,21.2.2012 18:40:12

Ano, „Zarudla prdel“ je jeho spravne indianske jmeno! Ponevadz ta ruda mu sla az pod kuzi – i kdyz se dnes marne snazi ji vydrhnout! Jeho zpusob mysleni a mnohe ultralevicove a neobolsevicke (neomarxisticke) nazory – ktere zrejme nejde odparat – jej prozrazuji. Ano, jmeno „Zarudla prdel“ je pro nej jeste mnohem vystiznejsi nez Stetinac z Bratrstva kocici pracky!!

reagovat

Ty hnusný a protivný bývalý černochu a bolševiku, Okradení občané, 21.2.2012 18:26:43

Parlamentní listy a všichni slušní občané by se měli distancovat od tebe.

reagovat

Synacka nomenklaturisty a komunistickeho diplomata Stetiny,houpaval v Pekingu na kolenou samotny „Velky kormidelnik“ Mao Tse-tung!, blbobijce, 21.2.2012 18:24:00

Sam se tim tento kamarad islamskeho fanatika a masoveho vraha – cecenskeho hrdlareza Basajeva, chlubil! Uz tehdy zrejme sal z Maova duchovniho ocasu ten nejextremnejsi ultrakomunismus – jeste vetsi marxisticti extremisti byli uz jenom v Kambodzi!! Proto se tak kamaradi s maoistickymi „soudruhy z Bruselu“ a navrhuje nasim bezzubym komunistum, aby se transformovali v „moderni levicovou stranu“ To jsou ti, co kaslou na vlastni lidi, drou je jak v ranem kapitalismu z kuze a hyckaji dle sveho „politicky spravneho mysleni“ jen ty (vetsinou Africany a Asiaty), co kvuli prelidneni z vlastni viny, zaplavuji starou Evropu i severni Ameriku a maji ten „spravny“ odstin kuze.

reagovat

Bojí se Parlamentních Listů, Anonym, 21.2.2012 18:23:56

Vadí jim, že Parlamentní listy nechávají bez cenzury připomínky občanů, které by mainstreamová média (Seznam.cz, lidovky.cz, iDnes.cz bez milosti mazali). Takže ať se to někomu líbí nebo ne, Parlamentní Listy jsou taková hlásná trouba lidu a jakýsi ventil, aby politici věděli, na co se připravit, protože hněv lidu je strašnější než nějaký pátek v podmínce. Lid se tu projeví a politici opravdu začínají mít strach a dávají na modlení, už byli ve Vatikánu posvětit si krádež za bílého dne u samotného Bosse katolíků.

reagovat

Re:Bojí se Parlamentních Listů, milan, 21.2.2012 20:19:49

no pokud ti nevadi že v přípominkách od jiných pisatelů,jsi nazyván penisem?

reagovat

parlamentnižumpa.ČR by se samozrejme od parlamentnilisty.cz distancovat mela.Hrozi totiz zaneradeni fekaliemi, GLUM-II, 21.2.2012 18:18:18

Především by se měl server Parlamentnilisty.cz distancovat od takové žumpy jako je parlament ČR.

reagovat

OBJEKTIVNOST PARLAMENTNÍCH LISTŮ, Já, 21.2.2012 18:17:45

sleduji diskuzi pod článkem senátora Štětiny. Připojuji svůj, mohu říct, nezaujatý názor. ŠTĚTINA PODÁVÁ NÁVRH NA DISTANC PČR OD PARLAMENTNÍCH LISTU A PARLAMENTNÍ LISTY TO UVEŘEJNÍ NA SVÝCH STRÁNKÁCH. Klobouk dolů, to jste fakt DOBRÝ!!!!!!!!!

reagovat

Paráda, Haškův Duch, 21.2.2012 17:42:13

Vrchní komunistobijce Štětina s manýrama zapáleného kádrováka z 50. let… Nevyrostl v té době? :))) Járo, už se na to vyprdni, vem kobylu, vůz a jdi zase trajdat po republice…

reagovat

PL mám rád pro možnost svobodně se vyjádřit. Je prravda že některé příspěvky diskutujících jsou bláboly mimo mísu , ale to mi nevadí., Anonym, 21.2.2012 17:41:45

reagovat

Re:PL mám rád pro možnost svobodně se vyjádřit. Je prravda že některé příspěvky diskutujících jsou bláboly mimo mísu , ale to mi nevadí., Vlasta, 21.2.2012 18:44:03

Anonyme, Ty se tu cítíš svobodný? Proč tedy neodhalíš svou identitu? Bojíš se? Nebo Ti výkaly vycházejí hubou než opačným koncem páteře? Stydíš se, že Ti to pšouká hubou?

reagovat

Re:PL mám rád pro možnost svobodně se vyjádřit. Je prravda že některé příspěvky diskutujících jsou bláboly mimo mísu , ale to mi nevadí., Vlasta, 21.2.2012 18:43:41

Anonyme, Ty se tu cítíš svobodný? Proč tedy neodhalíš svou identitu? Bojíš se? Nebo Ti výkaly vycházejí hubou než opačným koncem páteře? Stydíš se, že Ti to pšouká hubou?

reagovat

Re:PL mám rád pro možnost svobodně se vyjádřit. Je prravda že některé příspěvky diskutujících jsou bláboly mimo mísu , ale to mi nevadí., POLITICKÝ FACEBOOK,21.2.2012 18:11:55

Mám radost, že se mohu svobodně vyjádřit a že je můj názor slyšet/ vidět. Kromě FACEBOOKU asi tonejlepší (technicky i obsahově) co každý den navštěvuji a s čím denně pracuji. Překřtili jsme s kolegy PL na POLITICKÝ FACEBOOK

reagovat

Re:PL mám rád pro možnost svobodně se vyjádřit. Je prravda že některé příspěvky diskutujících jsou bláboly mimo mísu , ale to mi nevadí., Anonym,21.2.2012 18:13:01

POLITICKY FACEBOOK – to je fakticky DOST DOBRÝ

reagovat

Vadí jim tady svoboda vyjádření nasraných občanů , mají strach z lůzy jak nás nazývají., Anonym, 21.2.2012 17:33:56

reagovat

Štětináč začíná panikařit, Ivan, 21.2.2012 17:25:32

Taková špína jako v parlamentu na diskuzích PL není

reagovat

Má pravdu!, ferda, 21.2.2012 17:10:55

To,co se tady objevuje,je hnůj nejvyššího zrna!Úroveň zdejších takzv.novinářů je úděsná.Kam se hrabe Blesk a jiné žumpy novinařiny.Ale svoje čtenáře si určitě mezi těmi hlávkami zelí a ovčany určitě najde.

reagovat

Re:Má pravdu!, jan, 21.2.2012 20:20:55

ok

reagovat

„Ferda“ musi byt nick „zeleneho“ neo-bolsevika Lisky anebo nekoho z petentu z „Pragovky“!! Pehe, Sverak, Halik?, sid vicious, 21.2.2012 18:30:45

reagovat

Re:Má pravdu!, anonym, 21.2.2012 17:28:48

…a mezi tím hnojem se objevil obrhnoják ferda,cha cha cha…

reagovat

??, kuky, 21.2.2012 17:08:21

Parlamentní listy,distancujte se prosím od toho šmejda Štětiny

reagovat

Re:??, Redakce, 21.2.2012 18:20:23

Pan Štětina je náš spolupracovník, ale nikomu to neříkejte

reagovat

Re:??, Jakapak pravda, 21.2.2012 18:22:09

HNED JSEM SI TO MYSLELA

reagovat

Ani se mu nedivím, Rada, 21.2.2012 17:05:29

Číst o sobě pravdu zvláště když se o něm všichni vyjadřují nelichotivě,to se těžce nese.Inteligent by se alespoň nad sebou zamyslel,blb by nejraději zakazoval.Štětina je ten druhý případ.

reagovat

Re:Ani se mu nedivím, fáfa, 21.2.2012 17:11:45

Ty tady nějakou pravdu vidíš?

reagovat

Štětino, Fawkes, 21.2.2012 16:55:00

jseš starej a blbej…ty daleko neutečeš!

reagovat

ZASPAL JSTE DOBU. TO JSOU ELEKTRONICKÁ MÉDIA…, PR konzultant, 21.2.2012 16:41:07

ZEPTEJTE SE SVÝCH PORADCŮ, JAK SE TO DÁ VYUŽÍVAT VE VÁŠ PROSPĚCH.

reagovat

Re:ZASPAL JSTE DOBU. TO JSOU ELEKTRONICKÁ MÉDIA…, Modrá barva,21.2.2012 16:46:25

JAKSI PROTI SOBĚ POŠTVAT MÉDIA-jste odvážný. Máte mé sympatie, přidal jste Vaší opozici body. Být mučedníkem je chválihodné nicméně ne vždy praktické. Přeji hodně štěstí

reagovat

Re:ZASPAL JSTE DOBU. TO JSOU ELEKTRONICKÁ MÉDIA…, Anonym, 21.2.2012 16:41:54

Dobrá rada nad zlato.

reagovat

Re:ZASPAL JSTE DOBU. TO JSOU ELEKTRONICKÁ MÉDIA…, Anonym, 21.2.2012 16:47:44

Dobře promyšlený MEDIÁLNÍ KROK jak se zviditelnit

reagovat

Re:ZASPAL JSTE DOBU. TO JSOU ELEKTRONICKÁ MÉDIA…, Anonym,21.2.2012 16:52:25

Souhlasím, dobře promyšlený mediální krok. Určitě se přidají i další

reagovat

Ale copak, copak soudruhu Štětino,, Aktruár Roubínek, 21.2.2012 16:32:24

oni nás tam nechválej, ba co čtu, oni si nás tam dovolej kritizovat, a ti neslušní nám i nadávaj? Vyčpělej antikomunismus už nezabírá, otevřít penzion pro čečenský vrahy se jim nepodařilo a tak tápaj, kde by ještě co zakázali (voni vůbec rád pořád něco zakazujou)!Neměli by se nechat vyšetřit?I když na druhou stranu jich jeden chápe.Volební období se krátí a vymyslet nějakej trhák je nad vaše vetché duševní síly.Co takhle vymyslet nějakou absurdní jednoaktovku, nebo založit výbor na obranu „týrané“ Tymošenkové!Hlavně chvátaj, protože jejich odcházení se kvaltem blíží!!!

reagovat

Bývalý ortodoxní komunisto Štěino,, Psycho, 21.2.2012 16:31:08

máte pravdu,že na PL bývají příspěvky vulgární a odporné,ale to vy jste také a co já s tím nadělám,mohu se od vás distancovat,ale stejně se vás nezbavím.Snad až volby do Senátu,tam se ukáže,kdo je hnusnější,jestli vy nebo PL.

reagovat

PARLAMENTNÍ LISTY PÍŠÍ O PANU ŠTĚTINOVI ASI MÁLO, Anonym, 21.2.2012 16:29:30

už jste jako Jarolím z VV, který podává stížnost, že média mu nedávají prostor podle jeho představ…:-). Takhle Vám asi více prostoru nedají

reagovat

Re:PARLAMENTNÍ LISTY PÍŠÍ O PANU ŠTĚTINOVI ASI MÁLO, Vsetín, 21.2.2012 16:39:01

každý může uvést svůj názor, tedy i pán senátor Štětina. Doporučuji Parlamentním listům udělat s panem Štětinou článek.

reagovat

Re:PARLAMENTNÍ LISTY PÍŠÍ O PANU ŠTĚTINOVI ASI MÁLO, Vlasta, 21.2.2012 18:51:44

Souhlas, Vsetíňáku, alepoň bychom se dozvěděli, že se k napsání tohoto dopisu odhodlal na přání jeho voličů (viz zed jeho fb)

reagovat

ZASE CHCETE KÁZAT A OMEZOVAT?, Anonym, 21.2.2012 16:26:38

Co Vám Vadí, že se někomu osobně nelíbíte a ten člověk Vám to může veřejně sdělit? Nebo byste uvítal zase šuskání po hospodách a bát se, zda-li vyjádřením svého názoru nebude znamenat odsouzeni a pronásledování Vás i Vaší rodiny?

reagovat

CO NÁM ČECHŮM ZASE VADÍ?ŽE SE MUZEME SVOBODNĚ VYJADŘOVAT?, Franta D., 21.2.2012 16:23:40

když čtu příspěvky níže, nebude mít pán Štětina asi radost…Nicméně když jsme se nemohli k ničemu vyjádřit a museli držet hubu a krok, tak nám to vadilo, tedy aspoň mně osobně! Nyní se můžeme svobodně vyjadřovat a zase by nás někdo chtěl omezovat? TAK PANE ŠTĚTINO NEZLOBTE SE, ALE NESOUHLASÍM A NEBUDU S VÁMI SOUHLASIT, i když některé Vaše názory jsou mi blízké. Děkuji.

reagovat

NÁZOR Z REGIONU, komunální politik menšího města, 21.2.2012 16:17:18

Souhlasím s názorem, že nemoderované diskuse jsou někdy dosti drsné. Na druhé straně jsem zatím neměl čest s žádným jiným médiem s celorepublikovým pokrytím, kde dávají prostor komunálním politikům, aby mohli prezentovat svůj názor. Za mě i kolegy díky za PL.

reagovat

O udavači Štětinovi, Anonym, 21.2.2012 16:15:42

lze najít zajímavé informace od jeho spolupracovníků z dob normalizace na slepeckáhůlpecina.cz .

reagovat

r, Anonym, 21.2.2012 15:39:37

a českej národ by se měl distancovat od parlamentu čr

reagovat

, Petr Gargulák, 21.2.2012 15:38:11

Ano..vypadá to tak a je to očividné, ale opět je to byznys , že ?? :)) Pokud je to tak jak prezentuje pan Štětina Souhlasím s panem Štětinou.

reagovat

Jaromír Štětina …, hn, 21.2.2012 15:37:51

Naprostý souhlas s panem Štětinou. To, co se odehrává v diskusích PL, již nemá se svobodou tisku a slušné, byť vyhrocené diskuse nic společného. Řádí zde banda starých, duševně nemocných estébáckých bolševiků, kteří si léčí své vrozené zabijácké komplexy doslova patologicky obludným napadáním mediálně známých lidí. Mohu mít jiný názor, ale je doslova na hraně únosnosti, aby ve slušné společnosti tato hrstka koprolaliků prezentovala výplody svých zvrácených mozků a vznešeně tomu říkala diskuse. Copak jste to za lidi v redakci PL, že dáváte zrovna takovému lidskému šuntu a odpadu možnost předvádět, co dokáže lidská zloba, zášť a závist.

reagovat

Re:Jaromír Štětina …, K, 21.2.2012 20:43:20

Slušná společnost? Ironie.Také se spoustou lidí zde nesouhlasím-to ale patří ke svobodě projevu-a ta by měla být nedotknutelná.

reagovat

Re:Jaromír Štětina …, Vlastenec, 21.2.2012 16:08:32

Na diskuzích parlamentních listu se necítím špatně.Jistě že mi zde vadí když někdo třeba uráží katolickou církev nebo něco s čím nesouhlasím ale od toho je diskuze aby si lidé s různými názory pokecali a hádky k tomu také patří.Nemyslím si že by zde bylo hodně komunistů.Asi jsem měl to štěstí se bavit více s bratry nacionalisty co nesnáší pravdoláskaře.Vy jste snad stoupenec toho zločince Václava Havla? spíše hajzla.

reagovat

Re:Jaromír Štětina …, Anonym, 21.2.2012 15:44:20

Ti politici a je jich většina včetně s.Štětiny co jsou propírání zde v PL v dizkuzích tak si bohužel žádnou úctu nezaslouží.Ty doby kdy jsme se museli povinně klanět funkcionářům i když to byly jako lidé charakterově strašné k.rvy už doufám minuly.

reagovat

Chtěl bych, Vlastenec, 21.2.2012 15:34:23

Chtěl bych aby pan Štětina šel za Havlem……

reagovat

Re:Chtěl bych, Anonym, 21.2.2012 15:53:43

s.Štětina se viditelně užírá tím že ho nikdo nemá rád.Kdo by taky měl mít rád člověka bez pevného charakteru a budížkničemu.On si myslí že když je senátor tak před ním musí každý kdo jde kolem něho nahrbit hřbet a uctivě smeknout.

reagovat

Jaromíre Štětino, Anonym, 21.2.2012 15:32:46

stýská se ti po cenzuře a vládnoucí moci jedné strany,že? Vzpomínáš na partajní schůze? Kdo nejde s námi, jde proti nám! To bylo heslo doby. Kdo s „námi nesouhlasil“ ten byl třídní nepřítel! Víš co bych ti doporučil? Choď mezi lidi a hlásej poznané: za komunistů bylo špatně, stáli se fronty na banány, nemohl jsi cestovat do zahraničí jak by jsi chtěl,a jiné bláboly.Hlavně vysvětluj, proč se dnes máme jako prasata v žitě a proč jsou fronty na úřadech práce! Vole.

reagovat

Re:Jaromíre Štětino, Anonym, 21.2.2012 16:49:24

Nechte starého pána být.

reagovat

Re:Jaromíre Štětino, Anonym, 21.2.2012 16:50:40

JAKO že je to diagnóza? To se vyléčit nedá, aspoň zatím ne.

reagovat

Potrefená husa zakejhala!!!, anna, 21.2.2012 15:23:20

No chválit?To by jste asi chtěl! Zajímavé,že vám nevadí tuneláři a zloději.Proč se nezabýváte tímto problémem,ten je aktuální,vy „moralisto“!!!!

reagovat

pan senátor, vipeeer, 21.2.2012 15:23:04

zvolen hlasy ksč káže? špína

reagovat

Re:pan senátor, Anonym, 21.2.2012 15:24:25

Štětinu žádný komunista nikdy nevolil!

reagovat

štětina, Lanta, 21.2.2012 15:22:28

on ještě žije?

reagovat

Šetina, Magor, 21.2.2012 15:11:33

pane, Vy byste se měl distancovat od všeho, co zde bylo vykkonáno po roce 1989

reagovat

Štětina, frey, 21.2.2012 14:50:03

Stále se divím Štětino,že ti ještě nikdo nerozbil tu tvoji smradlavou držku,kdych tě potkal tak bych to s chutí udělal a věřím,že nejsem sám.

reagovat

„Demokrat“ Štětina se bojí občanů.. ? Štětino je to úplně naopak, Parlamentní listy by se měly distancovat od „našeho“ zkorumpovaného parlamentu ?!!, Generál Randák, 21.2.2012 14:39:33

Fašounek zůstane fašounkem, ať má stranickou legitimaci rudou, nebo fialovou ! Viď Štětino …

reagovat

inu, Anonym, 21.2.2012 14:27:54

bohu žel praktiky komoušů jsou v něm nevratně zakořeněny fuj.

reagovat

ˇ, Anonym, 21.2.2012 14:22:39

Nejdřív stěžovat, pak potrestat, zavřít, zastřelit, rozsekat, spálit a popel nasypat do řeky. Jestli ty štětináči nebudeš skrytej stbák….

reagovat

soudruzi v ODS,ČSSD,TOP09,Internet je třeba dát pod tvrdou kontrolu , buřič,21.2.2012 14:22:26

Nespokojená Lůza začíná na internetu vystrkovat růžky srocovat se a hanět vážené senátory a poslance kterých si váží sice jen jejich manželky které si tak mohou hrát na dobře zaopatřené maloburžoustské paničky ale to na tom nic nemění. S.Štětina nabízí své bohaté zkušenosti nabyté v KSČ a STB ve prospěch demokracie za kterou bojuje srdnatě jako pravý komunista ve výslužbě.

reagovat

Parlamentní listy, Máňamann, 21.2.2012 14:18:56

se sice bulvarizují, ale alespoň někdo pracuje na relativně dorém základu. Samotné stránky a jeho design je daleko před ostatními v ČR. Plitické názory jsou zde dostupné každému. Lze polemizovat prostřednictvím PL s politiky a jejich názory.( i když..) Diskuse je zde natolik „volná“, že zcela jasně vede v prohlášení o hájemství svobody slova a názoru. Tenhle server je dobrý podnikatelský záměr.(Zejména co se názvu domény týče.). Že postavili server tak trochu i na samolibosti samotných účastníků blogů, zastupitelů,politiků i „samohonek“, jen má slova o kvalitním obchoním záměru potvrzuje. Prostě se Šťětinou si nechce nikdo hrát a tak dupe nožičkama a žaluje.

reagovat

Re:Parlamentní listy, Marq, 21.2.2012 15:24:34

nechápu pana senátora v době, kdy 40 procent národa nemá na jídlo, že on řeší toto, co to vyřeší, přeci nic, toto jsou volení politici? aha, nevěděl jsem

reagovat

Re:Parlamentní listy, Anonym, 21.2.2012 15:08:42

naprosto s vámi souhlasím, přesně napsáno

reagovat

Hon na čarodějnice?, Karel IV, 21.2.2012 14:15:58

Koukám, že někdo dal povel k zahájení honu na čarodějnice – tedy pardon , na PL…dneska to jde nějak ze všech stran, zdá se…:-(

reagovat

Pryč se Štětináčem, Anonym, 21.2.2012 14:15:01

Především by se všichni lidé, kteří chtějí být povážováni za slušné, měli distancovat od bolševického konfidenta StB a člena zločinecké KSČ, který jen kariérně převlékl kabát!

reagovat

PL jsou nejlepší a Štětina je zakomplexovaný ubožák, Jana , 21.2.2012 14:12:24

PL jsou nejlepší, píšou o všem naprosto otevřeně. A Stětinovi je pravda nepříjemná, proč asi? Ha, ha

reagovat

OPRAVA, FRANTA, 22.2.2012 4:13:12

PL…TO NEPISI,OBCANE PISI,JAKO TREBA JA,FRANTA. JA JSEM TO NAPSAL

reagovat

Parlament ČR by.., člověk, 21.2.2012 14:06:13

Pane Štětino§ Distancovat by jste se mněl hlavně vy. A nejlépe tak dva metry pod zem a přikrýt se metrem a půl hliny.

reagovat

zakázat, kohn, 21.2.2012 13:55:31

pane Štětina nebylo by lepší zakázat,vy musíte být tedy pořádně nakrklej,že do vás perou hlava nehlava,nemám rád vulgárnosti,ale ve vašem případě si nic jiného nezasloužíte,pro tuto společnost jste odpad a licoměrník který se překabátí kdykoli a kdekoli..

reagovat

Štětina největší senátorský darmožrout, buřič, 21.2.2012 13:47:00

Je v senátu už druhé volební období díky neskutečným hlupákům co ho tam poslali, jelikož ti slušní a chytří považují senát za trafiku darmožroutů a senátní volby ignorují.Nedělá tam nic jiného než to že rozeštvává národ.Je tak hloupý že mu nedošlo že nyní ctít zakázat a zrušit jeho rodnou stranu už není možné ,že je to parlamentní strana a volí ji v demokratických volbách přes 10% voličů.Pikantní je na tom to že tento udatný antikomunistický je exkomunista a spolupracovník STB čili Štětina je podobný jednomu zvířeti co nenosí na těle chlupy ale štětiny.

reagovat

Re:Štětina největší senátorský darmožrout, Niky, 21.2.2012 14:06:53

Máte pravdu buřiči, ti idioti na Praze 10 zvolili bolševika Štětinu dvakrát senátorem. Poprvé kandidoval za zelené a podruhé za TOP09!

reagovat

Je opravdu tak blbej, nebo rafinovaně dělá PL reklamu ?, Sniper, 21.2.2012 13:45:17

Čím byl ve skutečnosti Listopad 1989? Dovršením Února 1948. Tehdy byl KSČ, vedoucí silou lenivého proletariátu, uloupen skutečným pracujícím majetek za biliony, avšak „revoluční“ (neústavní) cestou a zaveden feudalizmus dědičných soudruhů. Tak si to soudruzi a jejich „prognostičtí“ superagenti oposmluvně „zlegalizovali“ pomocí jednorázové, účelové a umělé „strany modrého ptáka“ a „oranžového levého padělku“ namísto bývalé ČSSD. „Lůze“ rozdali kuponové knížky, neradi vrátili zničený majetek několika přeživším restituentům (včetně ochočeného disidenta Havla). Teď rafinovaně svádí všechno svinstvo střídavě na ekology, restituenty, pokrokáře, eurofily, finančníky, katolíky, (ne už na tajné spoluhráče z KSČM) a každý volič je jim dobrý v jejich absurdní opofrašce: „Každý chvilku krade pilku“. Ohánějí se“standardní parlamentní“ kleptokracií (superagenta a opravdu, ale opravdu vlastizrádce Pružinského, která je pro něj „opravdu, opravdu tím nejlepším možným řešením“). Po listopadu se jediná konsolidovaná a „vedoucí státní strana KSČ“ za účelem udržení moci leninsky strategicky rozdělila na tři bojové a navzájem koordinované proudy: 1) „revoluční“ přízemní užiteční idioti zůstali v KSČM a odborech, 2) mazanější hajzlové „obnovili“ zničenou ČSSD, 3) nejcyničtější svině založily ODS a pomalu zakládají novou krajně nacionalistickou a zamindrákovanou partaj, ani levicová křídla v šovinistické nabídce nezůstávají pozadu. Takto je totalitně vychovaný zmatený, bezradný a stádovitý volič fackován z více stran a může si vybrat, komu střídavě skočí na lep. Není to sice vůbec žádná Havlova zásluha, ale „nepartajnická politika“ má paradoxně reálnou a logicky zdůvodněnou šanci. Všechno už tady jednou bylo ��“ jenom zodpovědný adresný volební systém na bankovním účetním principu dosud nikoli. Nepomůže nic jiného, než úplná personální adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče, včetně možnosti levného referenda a přímé volby : Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly (TGM). Existuje stručný a logický projekt: „Právní stát“ na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politik

reagovat

Lidé, Jayne, 21.2.2012 13:44:44

pojďme se konečně distancovat od politiků, přes dvacet let nám tuto zemi rozkrádali, a stále víc nám kalí na hlavy,nenechme si to líbit, 15.3. do ulic….celostátní demonstrace, a honem než nám demonstrace postaví mimo zákon, což teď začínají dělat, navíc posilují své ochranky, začíná jim jít o koryta

reagovat

Parlamente, distancuj se, Anonym, 21.2.2012 13:12:53

Ano parlament by se měl od Parlamentních Listů opravdu distancovat, např. tím, že by se přejmenoval na Žumpa Národa.

reagovat

Re:Parlamente, distancuj se, Anonym, 21.2.2012 18:08:20

Některý přispěvky jsou fakt vtipný :-)))))))), ať žije legrace a demokracie, kdy obé spolu souvisí

reagovat

Stetino , Jarda, 21.2.2012 12:49:53

skoc do zdi ty bolsevickej mamrde ;-))

reagovat

ZLODĚJ ŠTĚTINA JEN MORÁLNÍ A LIDSKÁ ZRŮDA, ŽVANIL A LHÁŘ, NESKUTEČN Ý DEBIL, dgfh, 21.2.2012 12:48:17

Tenhle komoušský poskok Štětina se nezapře, to je debil na entou, hovno v životě udělal, jen štve lidi proti sobě a žvaní, lže, žvaní a lže,je to neskutečná morální a lidská hyena! Divím se těm debilům, co něco takhle zrůdného, můžou volit do senátu!

reagovat

Nemohl by se parlament distancovat od Štětiny?, Luděk, 21.2.2012 12:38:43

Parlamentní listy jsou možná bulvární, ale určitě nejsou horší než Parlament ČR. Zajímavé také je, že je zde zatím možno anonymně diskutovat. Štětina se nemusí bát, že náš slavný parlament bude zkompromitován. To už je totiž dávno.

reagovat

A zasloží si pochvalu?, Anonym, 21.2.2012 12:37:05

Na tom nezáleží zda jsou PL skutečně heroldem PS si senátu. Píší však o senátu a parlamentu. Že to tam vypadá jako v Augiášově chlévě víme přece všichni. Zde však se dozvídáme věci aktuální, konkrétní. Najednou se s. Štětinovi nelíbí demokratický (byť někdy vulgární) hlas lidu. Demokrat s narudlou srstí.

reagovat

Re:A zasloží si pochvalu?, Mirek Pecha, 21.2.2012 13:23:04

Permanentně vulgární. No nic. Patrně jste tu nepochopili, že vám nikdo nechce vaše oblíbené „čtivo“ zakázat. Je tu jen podnět, aby se parlament distancoval jasně a veřejně od Parlamentních listů, protože – a v tom souhlas – Parlamentní listy svým názvem mohou kdekoho svádět (a zjevně svádějí) ke vnímání tohoto listu jako oficiálního média tuzemského parlamentu. Nic víc, nic míň. Možná by to prostě chtělo jen číst to, co komentujete.

reagovat

Re:A zasloží si pochvalu?, Anonym, 21.2.2012 14:30:15

Ale my čteme, ale Štětinu my také známe…, víme co by ten kluk čekystickej chtěl….

reagovat

dokud, Anonym, 21.2.2012 12:33:20

ti dali prostor v PL ke žvanění , tak jsi tady blil svá moudra. Reakce lidí se vám taky nelíbí, tak by bylo nejlepší všem zavřít hubu, co?

reagovat

jen Štětináč má ty „správné“ názory,postoje atd..vše ostatní je podle něj projevem bolševizmu, Loyza De Conteyner|registrovany|, 21.2.2012 12:35:32

lidského odpadu atd…OPRAVDU je to demokrad každým modrým coulem)))))……….S pozdravem Loyza De Conteyner…VOLIČ KSČM v.r.

reagovat

Něco k panu Prokůpkovi, Mirek Pecha, 21.2.2012 12:24:40

http://blog.lupa.cz/internet/ing-vaclav-prokupek-ph-d-aneb-kdyz-vysokoskolsky-pedagog-krade/

reagovat

DŮVOD?LIDÉ PÍŠÍÍ O ŠTĚTINÁČOVY PRAVDU A PL JE V KLIDU NECHÁ,TAK JAK TO JE DEMOKRATICKY SPRÁVNÉ SE VYJÁDŘIT., Loyza De Conteyner|registrovany|,21.2.2012 12:21:20

O TOM TO JE.ŠTETINÁČ JE KŘIVÁK A ZLÝ ZÁKEŘNÝ ČLOVĚK…..

reagovat

s.Štětina v sobě nezapře udavačskou minulost a bojovné bolševické srdce , jouda,21.2.2012 12:20:46

V jeho barevné tváří se jasně zračí jeho rudá minulost spojená s udavačstvím ale soudruh Štětina to nechce vzít na vědomí.Tento udatný bojovník z dávno již mrtvým drakem si musí nového epřítele vyrobit třeba i z použitého toaletního papíru když už nemá co po ruce.

reagovat

štětino, Vuvuzela, 21.2.2012 12:14:25

ty asi nemáš moc co dělat, viď to vyole

reagovat

kdo, lotr, 21.2.2012 12:11:28

si přečte některé články v PL musí poznat,že PL nemají nic společného s parlamentem ČR,jen p.štětinovi to nedošlo a to prý senát je rada moudrých.

reagovat

Re:kdo, cybermikoška, 21.2.2012 12:14:52

Dopis panu Štětinovi: Jste DEBIL CO ZAMRZL V DOBĚ PŘED ´89

reagovat

Souhlas s panem Štětinou, Mirek Pecha, 21.2.2012 12:11:25

Nemám rád tzv. „obyčejné občany“, kterými se zde diskutující zaštiťují. Parlamentní listy jsou žumpou českého mediálního světa – publikují zde prapodivní lidé typu pana Prokůpka, někdejšího lídra Dělnické strany, a publikují nepokrytě fiktivní zprávy (viz Prokůpkův dávivý elaborát o romské straně, kde prý pokladník vybral pokladnu – jak se ukázalo, šlo o totální od a do zet vymyšlenou kachnu). Podporuji názor pana Štětiny a věřím, že bude vyvinut nátlak na změnu názvu (těžko říct, co je na parlamentních listech parlamentního) a tento bulvár odplyne po zásluze do zapomnění. Přemýšlím nad lidmi, kteří ho mohou brát vážně jako studnici informací nutných pro svůj život – s nikým takovým bych se setkat opravdu nechtěl. Musí to být hodně smutná, myšlenkově chudší a frustrovaná postavička.

reagovat

Re:Souhlas s panem Štětinou, Anonym, 21.2.2012 15:15:14

Dám Vám radu zadarmo. Nestrkejte nos do této žumpy, zbytečně ubližujete své jemné duši. Pravda příliš nevoní, viďte ?

reagovat

Re:Souhlas s panem Štětinou, pepa, 21.2.2012 20:36:56

Drahý anonyme potrefena husa se ozvala viĎ,

reagovat

Re:Souhlas s panem Štětinou, Anonym, 21.2.2012 12:55:13

jsi zrovna takové hovado jako ten překabátěný bolševik

reagovat

Re:Souhlas s panem Štětinou, Vlasta, 21.2.2012 19:09:09

Pozor na Anonyma. Nějak se nám tu začíná množit geometrickou řadou. Anebo že by se z něj stal schizofrenik (Anonyme, schizofrenik je člověk s rozdvojenou či vícenásobnou osobností – to jenom abys věděl, o čem mluvím, při Tvém očividném vzdělání)

reagovat

Re:Souhlas s panem Štětinou, Mirek Pecha, 21.2.2012 13:17:52

Opravdu radost zde diskutovat. Co slovo, to perla. A ta myšlénková košatost…

reagovat

PORADÍM TI A ZADARMO…ABYS NEBYL KONSTERNOVÁN…., Loyza De Conteyner|registrovany|, 21.2.2012 12:23:35

NECHOĎ SEM,JDI NA SPŘÁTELENÝ WEB PRAVICI,TŘEBA RESPEKT,MF DNES..NOVINKY.CZ……….

reagovat

čečenský senátor promluvil, valda, 21.2.2012 12:02:32

cvoku z Čečny zklidni se.

reagovat

Jaromíre,tak jak to je s Tebou. Jaromír Štětina spolupracoval, ale s kým? , Jenda,21.2.2012 11:37:54

Senátor Jaromír Štětina tvrdí, že formulář spolupráce s StB nikdy nepodepsal. Přiznal však, že při výslechu vlastoručně napsal a podepsal: „Jako čsl. státní příslušník z vlastních pohnutek se zavazuji spolupracovat s orgány StB proti nepřátelům naší vlasti v zahraničí.“ Měl to být trik, ale z hlediska StB to postačovalo. Ke spolupráci s StB bylo třeba zřetelně projevit vůli, nebylo třeba ani podpisu, nota bene na formuláři. Štětina byl pro svůj nesouhlas s okupací v roce 1968 vyhozen z novin a nastoupil jako pomocný dělník. Režim ho však nechal hned potom dálkově vystudovat geologii na Univerzitě Karlově. Štětina prý byl opakovaně vyslýchán Státní bezpečností „v souvislosti se svou disidentskou činností“. Disident se v normalizačních dobách dostal leda do Čierné pri Čope. On ale opakovaně jezdil do zahraničí. Přesto ale nutno připustit, že Štětina mluvil pravdu, že s orgány StB nespolupracoval. S StB ne. http://www.euro.cz/id/ftlqzepdf8/detail.jsp?id=21612

reagovat

krk, Ben, 21.2.2012 11:25:56

Jen jim šlápni na krk a trhni nohou ty bývalý,ale i současný komunisto bojující proti komunizmu.

reagovat

„Demokrat“ promluvil, Anonym, 21.2.2012 11:16:48

reagovat

Re:“Demokrat“ promluvil, Anonym, 21.2.2012 11:29:40

Jste prostí duchem, hovado Štětina to má jako krycí legendu agenta KGB (práskačem byl je a bude dokud ho někdo nepřizabije štětináče hnusného)

reagovat

hehe, Voko, 21.2.2012 11:09:07

Soudruhu Štětino, vy jste jak malý chlapec, kterému vezmou hračky z písku. Jste tak ubohý těmi svými zvratky, kterými plivete pořád kolem sebe. Ale jinak se snažíte, vše co je protipolitické zrušit, to vás učili na moskevském harwardu nebo se mýlím. Kdybych mohl, tak má lopata srdcovka by se nezastavila v křápání po hlavách všech těch mafiánů co sedí v senátu a sněmovně. To by bylo cinkání dutých hlav, lepší než klíčema v 89´. Jinak čest práci soudruhu

reagovat

Ten Štětina je ale, Katka, 21.2.2012 11:07:43

hnusák. Nejdřív komouš a teď komunistobijec. Odporný dědek.

reagovat

To cucim, Zahradnik, 21.2.2012 10:49:09

Stetina vystrizlivel a pronesl zase neco pro verejnost,to ale byla dlouha opicka 🙂

reagovat

Hlavně Štětina se chce distancovat!, Drtil, 21.2.2012 10:48:50

Ač sám, bejvalej komouš nemůže unést, že mu lidé lichotějí do zmrdů, kurev apod. Tady se může nadávat jen na komunisty.

reagovat

Je to parlamentní dizkuze národa, antikrist, 21.2.2012 10:46:04

S.Štětina musí pořádně skřípat jako „protikomunistický odbojař“ v třetím odboji svýma třetíma zubama když čte o sobě holou pravdu.A ta nečestné politiky moc bolí a proto mu Parlamentní Listy a necenzurové dizkuze obyčejných občanů kteří glosují to co se jim nelíbí leží v jeho chameleonském žaludku.

reagovat

Štětina má zase pravdu, Anonym, 21.2.2012 10:35:03

což se zdejším bolševikům zajídá. Nikdo asi nemůže popřít, že s Parlamentním zpravodajstvím skutečně tento politický a silně levicový bulvár nemá co dělat. Lepší název by byl BL (bolševické listy) nebo LČF (Listy českých frustrátů). To by lépe popisovalo obecné zaměření článků a hlavně většinou skladbu sympatizantů. Rudí a frustráti v počtu větším než velkém a podle toho to tady taky vypadá – stoka lidského odpadu.

reagovat

Re:Štětina má zase pravdu, Občan, 22.2.2012 8:23:41

Modrý soudruhu Anonyme ! Moc dobře nechápu, že ty jako fanatický antikomunista se zastáváš bývalého bolševika a estébácké zrůdy soudruha Štětiny ! Jediné možné vysvětlení je to, že si jako mnoho jiných rovněž bývalý přesvědčený a kovaný soudruh, který po roce 1989 náhle procitnul a stal se z něj jak se říká z pátku na sobotu najednou uvědomělý pravičák a zfanatizovaný antikomanč. Jiné vysvětlení tu prostě není, modrý soudruhu.

reagovat

Re:Štětina má zase pravdu, Občan R., 21.2.2012 10:41:24

A milý Anonyme, copak víte o soudruhovi „Plavcovi“ (krycí jméno u STB)? A z jakého titulu tady útočíte na lidi, kteří se skutečným bolševismem (rudým či modrým – na tom vůbec nesejde!!)neměli, nemají a nechtějí mít nic společného?! Dejte si silné kafe a radši mlčte…

reagovat

šašek, Vaska, 21.2.2012 10:25:56

Tahle kreatura ještě dejchá ?? http://www.nekolikvet.cz/index.php/1-nekolik-vet-2012 http://www.petice24.com/petice_za_odstoupeni_vlady_eske_republiky, http://www.petice24.com/nesouhlasime_s_vracenim_majetku_cirkvim http://www.petice24.com/pejmenovani_strahovskeho_tunelu_na_tunel_vaclava_klause

reagovat

Jediný důvod…., Občan, 21.2.2012 10:16:50

..proč to ta bývalá estébácká zrů.a soudruh Štětina navrhuje je ten, že se o sobě (a nejen on) dozvídá v holé a pravdivé skutečnosti, jak je většinu tohoto národa skutečně „milován !“

reagovat

s.Štětina hrdinný komunistobijec by rád zavedl cenzůru pravdy, antikrist, 21.2.2012 10:10:55

Není směšnější a tragikomičtější figurky v senátu než je exsoudruh Štětina.Bývalý prominentní komunista a spolupracovník STB pod krycím názvem Plavec který jezdil po Sovětském svazu jako zpravodaj a vychvaloval tuto zemi až se mu prášilo z huby nyní vypíná udatně prsa kálí do svého rodného hnízda a bije se v hruď . Kukačka by mu mohla jeho mimikry závidět .Jeho nynější trapné iniciatívy za zrušení jeho rodné KSČ jsou jako když nezdárný syn chce svou matku poslat do starobince protože už nic nemá a nic mu neposkytuje.

reagovat

Já bych se chtěl taky distancovat, svobodný občan Čech, 21.2.2012 10:00:19

A distancuji se od pana senátora. Já to nebyl, kvůli kterému sedí v senátu. Nevolil bych ho ani kdyby mě chtěli upálit…

reagovat

Prase bolševické Štětinaté., Anonym, 21.2.2012 9:58:01

Kdo takové hovado volil to musí bát tupouni.

reagovat

Re:Prase bolševické Štětinaté., Anonym, 21.2.2012 10:30:56

Jeho jednání a tanečky kolem zrušení KSČ je účelové a vedené ze zištných důvodů.On by se rád považoval za protikomunistického odbojáře ač byl jejím prominentním členem a nyníjako člen odboje dostal stotisícové odškodnění.Sám v TV přiznal že za protikomunistické odbojáře budou považování a odškodněni včetně něho samého i ti co byli z KSČ vyloučeni v roce 68!!! Takový stupidní a nemravný zákon už platí i díky němu.

reagovat

Re:Prase bolševické Štětinaté., Nebody., 21.2.2012 10:24:25

Souhlas.A kdo ho volil?ODSacký zloději a další nemakančekové a pravicový příživníci.Pardón,poprvé se stal senátorem jen díky komunistům,ale to mu nevadilo aby po nich šel.Křivák a podrazák.

reagovat

Vyzývám senát, jazve, 21.2.2012 9:57:35

aby se distancoval od pana Jaromíra Štětiny.Usuzuji že tento kretén se mezi vás dostal nedopatřením

reagovat

Doplněk, Karel, 21.2.2012 9:52:02

Jen doplnění-Štětina vždy prominent a h….,za bolševika syn velvyslance,agent KGB a STB s krycím názvem Plavec,navíc lhář,viz Agrese Gruzie,kdy shazuje i našeho prezidenta.TeĎ už nesnáší názory normálních lidí.

reagovat

Re:Doplněk, františek ryža, 21.2.2012 10:08:46

tento darebak by chtěl něco kazat. všimněte si kolik. těch lumpu se drži koryt jako štětina benda nečas a mnoho jinych přiživniku kteři už měli davno bručet a všichni pro vlastizradu.

reagovat

P Štětino , Anonym, 21.2.2012 9:41:38

Jste trochu mimo tady se píšou názory lidí jistě vám není dobře při čtení ale jinak se nedozvíte co si lidé myslí o zlodějské vládě a jejich přisluhovačích.

reagovat

Štětino, komouši jeden zalez, Anonym, 21.2.2012 9:38:35

ty havloidní zrůdo!!

reagovat

To se ozval pravej, HELA, 21.2.2012 9:32:30

Tenhle Štětina- no, ani do p… ho nemůžeme poslat. Co kdyby tam vlez

reagovat

…jak se dostal Stetina(ktery i v prdeli svrbi)…., Boleslav (mirumilovny), 21.2.2012 9:31:35

Podepsan: Jaromir Stetina komunisticky novinar a propagator KSC. Dnes element polistopadove(ne)moci, zasedajici v SENATU jako clovek,ktery se zasadil o lidske pravo a je vazeny.

reagovat

Inkvizitor a cenzor v jedné osobě promluvil, čtenář, 21.2.2012 9:21:14

Ze zásady a k věci. Ještě že žijeme na počátku nového tisíciletí. Jenom kousek dozadu a vzplaneme pro demokraticky nekorektní názory a postoje na hranici. Štětina se z historie nepoučil a zůstal stále stejný.

reagovat

Pan Štětina v sobě nezapře komunistické manýry, to jest, kdo nejde s námi jde proti nám., Anonym, 21.2.2012 9:14:57

Svoboda slova jen tehdy, když hlásá jeho pravdu. Všimněte si jak začíná přituhovat. Pánové spoléhají na případnpu pomoc svých přátel tak jako jejich otcové spoléhali v 68 na pomoc CCCP. Ale lidé jsou flustrovaní v celé Evropě, takže jejich přátelé budou mít starosti sami se sebou.

reagovat

….zruda z doby komunisticke moci se haji,co ze to o nem psano v „Poslaneckych listech jest“??, Boleslav (mirumilovny), 21.2.2012 9:12:48

V prvni rade by se mel distancovat od Tebe ty ruda komunisticka spinava stvuro!!Nejsi nic jineho,nez to,co o tobe pisi,jaky si byl aktivista a pritel vsech nepopularnich a nemoralnich aktivit KOMUNISTICKE STRANC CESKOSLOVENSKA.Divim se,ze jsi v senatu a skodis celemu systemu dnesni doby.Takovych vsak je vice,kteri volaji po Masinech a jinych zrudach,ktere se dopousteli vrazd,nasili a zlodejen.Jako novinar jsi stejny jako tvuj kolega Jambor a v mnohem jsi jej predcil.Vsak podruhe jiz do stejne vody vody nevstoupis.Za ty pochvalne clanky v SSSR a na dalnem vychode by ti meli udelit dnes take medaili.Jsi lidska zruda myslenim a pretvareni se.

reagovat

Kluk jeden estébácká. Jen tak dál demokrate!, Chodec, 21.2.2012 9:10:24

reagovat

Ha, LID, 21.2.2012 9:04:04

Jaromír Štětina mně opravdu znepokojil…Kluk jedena demokratická….

reagovat

Senat CR by se mel od kamarada islamistickych hrdlorezu a masovych vrahu Stetinace, distancovat!!, mirek dusin, 21.2.2012 9:03:35

Je navic clenem odporneho sdruzeni anarchistickych, sprejeru s instalaterskou cupaninou na hlave misto vlasu a maskovanych kapucemi, nazyvaneho Bratrstvo kocici pracky!!

reagovat